עימות באימון בית"ר ירושלים, קונטה כשיר וצפוי לפתוח

שרון מימר
שרון מימר | דני מרון

דני פרדה התעמת עם שרון מימר. המאמן ערך מסע"ת לקראת הקרב על המקום השלישי בטדי (רביעי ב-19:45, ספורטHD1): "המטרה היא לעקוף את מכבי פתח תקווה"

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים תארח מחר (רביעי ב-19:45, שידור ישיר בספורטHD1) באיצטדיון טדי את מכבי פתח תקווה בקרב ישיר על המקום השלישי.


לספורט1 נודע שמשטרת ירושלים תפרוש כוחות ביציע המזרחי במשחק כדי לעמוד על מקרים אפשריים של אלימות וגזענות, בעקבות מידע מודיעיני לכאורה שחלק מהאנשים מתכוונים לקרוא ולמנוע עידוד בכוונה.




במהלך האימון נרשם עימות מילולי בין הקשר דני פרדה למאמן שרון מימר. פרדה (29) כזכור אינו נמנה על סגל הקבוצה מתחילת העונה ונמצא בהליך בוררות מול המועדון.




פרדה. התעמת עם מימר (סוכנות ג'יני)


 

במישור המקצועי, אנטואן קונטה כשיר למפגש וצפוי לפתוח בהרכב. כזכור, המגן הצרפתי סבל מרגישות במהלך המשחק מול מכבי תל אביב (1:1) והוחלף לפיכך בתחילת המחצית השנייה. 

מימר ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "התפקיד שלנו זה להאמין ולעשות. אנחנו בכיוון חיובי ונשארו לנו חמישה משחקים להשלים את המשימה. מחר המשחק לא יקבע את המיקום אלא רק זמנית.. לא יהיה קל,אבל  המשימה מחר היא לעקוף את מכבי פתח תקווה"



לקהל יש הרבה משמעות (דני מרון)

מצבה של מכבי פ"ת: "חיה פצועה היא חיה מסוכנת. למכבי פ"ת יש סגל טוב, אני מאמין שנבוא מרוכזים ונעשה את העבודה שלנו".


ההכנות למשחק: "אנחנו במומנטום טוב ומשחקים טוב. גם מול הפועל באר שבע הפגנו רמה טובה. אם נהיה ברמה שהצגנו בזמן האחרון יהיה טוב. הצוות שלי עושה עבודה טובה ונכין את הקבוצה כמו שצריך"

האוהדים: "השחקנים מוכיחים במגרש שזה לא משפיע עליהם. לקהל יש הרבה משמעות וברגע שהקהל איתנו זה עוזר לשחקנים להיות טובים יותר".



האימון יקבע אם ישחק. קונטה (עדי אבישי)

 
 

שיתופו של ישראל זגורי: "יש אימונים ולפי זה מחליטים מי שהשחקן הנכון לפתוח או להיכנס כמחליף. מי ראינו הרבה שחקנים שמוכיחים את עצמם בזמן האחרון ומקבלים הזדמנויות".


הרכב משוער: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, חסוס רואדה, דן מורי, מרסל הייסטר, קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס, דן איינבינדר, חן עזרא, עידן ורד, איתי שכטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי