צפו בתקציר: קיארטנסון להט עם צמד, מכבי ת"א ניצחה 1:3 בסכנין

קיארטנסון
קיארטנסון | דני מרון

האיסלנדי של הצהובים כבש בליגה לראשונה מאז פברואר, ואחרי שגם גולסה כבש שער בכורה העונה, יגיע וידיגאל בשבת למשחק העונה נגד ב"ש כשרק הפסד יסיים את העונה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה עוד ניצחון, הפעם 1:3 על בני סכנין בדוחא, אלא שמבחינת הצהובים המשחק החשוב באמת הוא דווקא של הפועל באר שבע בחיפה. בשבת יארחו הבחוירם של ליטו וידיגאל את האדומים למשחק העונה, בו עשויה האלופה לחגוג תואר שני ברציפות.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת ציין אייל גולסה שער בכורה העונה, ווידאר קיארטנסון סוף סוף כבש אחרי שבעה משחקים עקרים. בעיטה חופשית אדירה של עלי עותמאן עוד צימקה, ואף הלהיטה מעט את הרוחות אחרי ששחקני סכנין התנפלו על ראיקוביץ' בנסיון לחדש מהר את המשחק, אך האיסלנדי סגר את הסיפור בדקה ה-89.


בשבת תארח מכבי את הפועל באר שבע, ורק ניצחון אדום יוכל אולי לסגור את סיפור האליפות. בני סכנין תקווה לתוצאת תיקו במשחק בין בית"ר ירושלים למכבי פתח תקווה על מנת לא לפגר במירוץ לאירופה.


אוהדי מכבי תל אביב. צ'אנס אחרון

 

הרכבים

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אבי ריקן, טל בן חיים, איגור פיליפנקה, שרן ייני, גל אלברמן (מיקאל 72), אייל גולסה, אליאל פרץ, דור מיכה (שפונגין 75), שגיב יחזקאל, וידאר קיארטנסון.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מארון גנטוס, סארי פלאח, וונדרסון, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, ניר לקס, רמזי ספורי (70), פיראס מוגרבי, יובל אבידור (דאו 76).


מהלך המשחק
דקה 4
: קיארטנסון המשיך להחמיץ ולבד מול השער הרעיד את הקורה.

דקה 14
: אייל גולסה השתלט על כדור בתוך הרחבה אבל בעט לחניון.

דקה 45
: אבי ריקן לקח כדור חופשי שהגיע אל פרץ, האחרון בעט לפינה השמאלית של קנדיל שבאינסטינקט נהדר לקח.

דקה 48: 0:1 למכבי תל אביב. אייל גולסה קיבל מסירה ברחבה ותוך כדי נפילה הצליח להכניע את קנדיל.


השער הקשה של גולסה


דקה 57: 0:2 למכבי תל אביב. ערבוביה בהגנת סכנין סידרה לקיארטנסון מצב נוח ושער 16 העונה, לראשונה אחרי שבעה משחקים.


דקה 79: 1:2.
עלי עותמאן עם בעיטה חופשית מרהיבה הפיח תקווה בסכנינאים, ומיד לאחר הגול התנפלו המארחים על ראיקוביץ' בנסיון לשחרר ממנו את הכדור. האחרון נפגש ונשכב על הדאש, והמשחק עוכב בכשלוש דקות.

דקה 89: 1:3. סכנין תקפה והפקירה את ההגנה, קיארטנסון שמח לנצל זאת וסגר סיפור מול קנדיל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי