שקולה, רגועה, בוגרת: האופי מעניק לבאר שבע עוד אליפות

צדק
צדק | ערן לוף

קריאת המפה של בכר, השלווה של ראדי וחוסר ההתעסקות באחרות. אליפות? היא תחכה לחגיגות בטרנר רק בגלל הפועל באר שבע של ימינו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

זה לא היה ערב גדול של הפועל באר שבע אלאל בעיקר ערב בוגר שלה, ערב שבו היא שוב הוכיחה בפעם המי יודע כמה העונה שהיא ממשיכה את ההתקדמות שלה גם בפן המנטלי.

האלופה סיימה רצף עגום של 20 שנה ללא ניצחון חוץ על מכבי חיפה, צברה ניצחון תשיעי רצוף ורחוקה ניצחון אח משיא מועדון, השיגה שישה ניצחונות בפלייאוף מושלם וכנראה שגם תשבור את שיא הנקודות שקבעה רק בעונה שעברה.

נחזור לעניין המנטלי ואתחיל דווקא בבחירת הרכב של ברק בכר. בשבוע של שלושה משחקים ניתן לחשוב שבכר יאפשר מנוחה לחלק משחקניו מול מכבי חיפה במיוחד אחרי שהפער בפסגה גדל לשמונה נקודות והאליפות נראית קרובה מתמיד.

וואקמה
שער מהיר ששינה הכל (ערן לוף)

אבל בכר חשב אחרת ובצדק, אנשים ריאליים לא נוטים להתייחס ברצינות לאמונות טפלות או למנחוסים למיניהם, אבל לפעמים המציאות עולה על כל דמיון ו-20 שנה ללא ניצחון חוץ על מכבי חיפה בתוספת המשחק הטראומתי של העונה שעברה גרם כנראה לבכר להאמין ועוד איך להאמין.

אין הנחות לאף אחד עולים למשחק כאילו אין עוד משחק אחר כך. היחיד שקיבל הנחה היה מיחאי קורהוט כי לא היה כשיר לחלוטין. זוהי אגב עוד הוכחה שהאלופה באמת מתייחסת רק לעצמה ולא מתעסקת ביריבות אחרת. בכר יכול היה לשמור על שחקן אחד או שניים לקראת המפגש המסקרן מול מכבי ת"א. כן, שמתם לב שכבר לא כיניתי אותו משחק העונה כי הוא כבר לא כזה.

אגב החישוב של בכר היה פשוט, הפסד מול חיפה (מנחוס) והפסד למכבי ת"א עלול לצמק את הפער לשתי נקודות שלושה מחזורים לסיום.

בכר
לא מתחשב באחרות, בכר (ערן לוף)

גיא לוזון טען שחיפה גרמה לב"ש להיראות לא במיטבה, אני טוען שמי שגרם לכך היה טוני וואקמה, משום שהשער המהיר גרם לב"ש להוריד את הרגל מהגז כי אין באמת סיבה לתת מאמץ עילאי.

אם התוצאה הייתה שונה, מאוזנת או כזו עם יתרון חיפני היינו רואים איכות משחק שונה מב"ש. לוזון לא צריך לקחת לעצמו קרדיט לא לו.

אי אפשר שלא להתרשם מהראיון של מהראן ראדי בסיום המשחק, ראיון של ספורטאי על, הכי קל לחמם את האווירה לקראת שבת, ולומר שהוא מקווה שאותו קומץ קטן וגזען של אוהדי מכבי בוודאי סובל עכשיו ושהוא מת לקחת אליפות מולם, בבית שלהם.

ראדי
ראדי, בדיוק המאפיין של באר שבע (ערן לוף)

אבל לא. ראדי, בוגר, אחראי, רהוט מחושב אבל בעיקר מכבד את היריב ומראה שכאן אין מלחמות יש ספורט, פה אין אויבים, מקסימום יריבים לשעתיים בשבוע.

ולמרות זאת תהיו בטוחים שעמוק בחדר ההלבשה של האלופה רוצים מאוד לקחת את תואר האליפות מול מכבי ת"א ובעיקר במגרש שלה, במיוחד אחרי שת"א עשתה זאת בווסרמיל לפני שנתיים.

האוהדים מציפים את השחקנים בהודעות מהסוג הזה והשחקנים עצמם יודעים כמה זה חשוב לאוהדים וגם לאגו המקצועי שלהם.

ב
יחכו שבוע כדי לחגוג בבית (ערן לוף)

בכר יחזור בשבת לשיטת שלושת הקשרים שלו עם הובאן, אוגו וראדי וינסה לגרור את המשחק לשליש האחרון בתקווה שהסיוע מהספסל והרצון של מכבי לנצח יסייע לו לקחת את מלוא שלוש הנקודות ואת האליפות עצמה.

אז מה יקרה לדוגמא אם בדקה ה-80 בשבת, התוצאה תהיה שקולה, האם ב"ש תהמר כדי להכריע את המשחק ולהגשים את החלום של האוהדים?

לא חושב שזה אכן יקרה. למה? כי ב"ש בוגרת והיא יודעת שבמחזור שאחר כך תחכה לה בטרנר מכבי פ"ת ואז היא תוכל לחגוג אליפות, כי כזו היא הפועל ב"ש של היום. שקולה, רגועה, מפוקחת, בוגרת, מאוד בוגרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי