קלינגר ישוב לעמוד על הקווים נגד הפועל רעננה

בן בסט
בן בסט | ערן לוף

הפועל חיפה זקוקה נקודה כדי להבטיח את ההישארות, עמיר תורג'מן וניסן יחזקאל מועמדים לעונה הבאה. אמבולה ייעדר אצל האורחת

(גודל טקסט)

בעלי הפועל חיפה יואב כץ שוחח עם השחקנים לקראת המשחק מול הפועל רעננה. בחיפה יודעים כי תיקו ומעלה ישאיר את הקבוצה סופית בליגה, והבעלים ביקש לשמור על מחויבות גם במשחקים האחרונים על מנת להבטיח את ההישארות. 



 

גם המנהל המקצועי ניר קלינגר, שיחזור לקווים לאחר שקם משבעה על מות אימו הסביר לשחקנים כי למרות החוזים של חלק מהם, כל השחקנים נמצאים במבחן עד לסיום העונה. אם הקבוצה אכן תשיג את התוצאה הראויה יחלו ההכנות לעונה הבאה. כץ, קלינגר ונציג הבעלים דורון אוסידון יתחילו בבניית סגל הקבוצה אך בראש ובראשונה ינסו כץ ואוסידון לשכנע את קלינגר להישאר כמאמן. קלינגר מעוניין להישאר כמנהל מקצועי ולמנות כמאמן תחתיו ולמרות השיחות עם עמיר תורג'מן, גם שמו של ניסן יחזקאל עלה כמועמד לקבוצה.



 


 

מבחינה מקצועית מתכוון קלינגר להמשיך עם הרכב דומה לזה שסיים בתיקו 1:1 מול אשדוד. קלינגר בכל זאת מתלבט לגבי עמדת הבלם, שם אושרי רואש הפצוע ייעדר והכוונה שהבלם הצעיר אופק פישלר יחליפו. גם האופציה שהקשר דור פרץ יזוז לעמדת הבלם וז'וליו סזאר יעלה בהרכב קיימת. בהתקפה ישנה התלבטות בין אדילסון בהייה לבין מהראן לאלה, ונראה שהפעם דווקא לאלה יפתח במשחק.



באשר למארחת הפועל רעננה, המשחק יהיה בסימן ההודעה הצפויה של המאמן חיים סילבס על מעבר בעונה הבאה להפועל קריית שמונה. מעשית המאמן החדש דודו אברהם כבר עובד בקבוצה יחד עם עוזרו דני בונדר והם מכינים יחד עם הבעלים אשר אלון את העונה הבאה.


שמו של הבלם בן והבה עולה כמועמד להגיע לקריית שמונה ונכון לעכשיו אין כל הסכם רשמי שאפשר שיתפוס תאוצה לקראת סיום העונה. מהמשחק מחר ייעדר המגן השמאלי עמנואל אמבולה, הזר היחיד של הקבוצה בשל כרטיס אדום שספג נגד קריית שמונה. את הקבוצה אמור לעזוב השוער אריק ינקו יחד עם אעיד חבשי ומוחמד כליבאת.

 

הרכבים משוערים
הפועל רעננה: אריק ינקו, עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, ירדן כהן, בן בנימין, רועי שוקרני (יובל שבתאי), אלי בבייב, דור חוגי, מוחמד שכר, שמעון אבוחצירה.


הפועל חיפה: פיט פלטהאוזן, דור מלול, אופק פישלר, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, לירן סרדל, דור פרץ, מקסים פלקושנצקו, חנן ממן, עדן בן בסט ומהראן לאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי