פתח תקווה ניצחה 0:1 את סכנין, אבוקסיס הודיע על פרידה

אבוקסיס
אבוקסיס | אודי ציטיאט

המלאבסים עצרו רצף שלילי. המאמן הודיע על פרידה, בנין, נעים, בנאדו ולחמן מועמדים. במועדון מסרו: "מביעים את הערכתנו למאמן"

(גודל טקסט)
אחרי שבעה הפסדים רצופים, מכבי פתח תקווה נושמת קצת אוויר. ניצחון חשוב 0:1 על בני סכנין השיב את החבורה של קובי רפואה זמנית למקום השלישי.


שער של לירוי צעירי בדקה ה-85 בבעיטה מ-30 מטרים הכריע והרגיע את המלאבסים סוף סוף.


סכנין הודיעה באופן רשמי על פרידה מיוסי אבוקסיס בתום העונה. 
המאמן שוחח לפני המשחק עם ראשי המועדון וסיפר כי החליט לא להיענות להצעה להמשיך כאשר הסיבה העיקרית היא המרחק הגדול מביתו והנסיעות הארוכות ולאחר התייעצות עם משפחתו הקרובה החליט לעזוב את הקבוצה. כפי שפורסם בספורט1 המאמן כבר סיכם את תנאיו בבני יהודה ובקרוב תצא הודעה רשמית על העסקה הזו.


בסכנין לא הופתעו מהתשובה של אבוקסיס אך התאכזבו כי משך אותם זמן רב. בין השמות שעלו להחליף את אבוקסיס הם יובל נעים, טל בנין, אייל לחמן ואריק בנאדו אך טרם נעשו שיחות בין הצדדים. כבר הערב מתכוונים לערוך שיחות בתוך ההנהלה וממחר להתחיל בחיפושים ובשיחות מול מועמדים פוטנציאליים לאמן את הקבוצה בעונה הבאה.


מסכנין נמסר: "התחלנו בכבוד, התנהלנו בכבוד וביעילות ובהדדיות יציבה ומעודדת, וכך ניפרד. מועדון בני סכנין והמאמן יוסי אבוקסיס לא ימשיכו ביחד בעונה הבאה.  אנשי המועדון מביעים את הערכתם ברמת התנהלותו האישית והמקצועית של המאמן ומאחלים לו המשך דרך פורייה והישגית".



הרכבים
מכבי פתח תקווה: דני עמוס, דור אלו, עומר דנינו, קרלוס קוויאר, נאור פסר, רומאריו פירס, לירוי צעירי, ננאד אדמוביץ', גידי קאניוק, מנור סולומון, גיא מלמד.



בני סכנין: מוחמד קנדיל, עלי עותמאן, מארון גנטוס, סארי פלאח, וונדרסון, סגס תאמבי, חאלד חלאילה, רמזי ספורי, ז'אורז'יניו, פיראס מוגרבי, יובל אבידור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי