קורצקי שוחח עם השחקנים: חצי שנה חיכינו למשחק הזה

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

המאמן נשא נאום מרגש לקראת המשחק הגורלי מול אשקלון (שבת, 19:00). כ-300 אוהדים הגיעו לאימון המסכם ודרשו: "שהירידה לא תהיה רשומה על שמכם"

(גודל טקסט)
שחקני הפועל תל אביב משלימים את ההכנות למשחק הגורלי מחר (שבת, 19:00) במושבה נגד הפועל אשקלון. מעל 300 אוהדים נמצאים בשעה זו במתחם האימונים בחודורוב ומדרבנים את השחקנים.  

 

במהלך השבוע האחרון המאמן מנחם קורצקי קיים שיחות אישיות עם מרבית השחקנים ודרש מהם לעשות הכל בשביל הניצחון, שלדבריו יקבע את עתיד המועדון. "הפועל תל אביב קבוצה טובה יותר וכל מי שיהיה מחר על כר הדשא חייב להיות רשום על מבצע ההצלה הגדול הזה", אמר המאמן לשחקנים. "אין שום מצב שהפועל תל אביב תרד לליגה הלאומית, הכדורגל הישראלי צריך את הפועל בליגת העל".


 

קורצקי אסף את השחקנים ונשא נאום מרגש: "מינואר אנחנו מחכים למשחק הזה, מאז שהפועל החדשה קמה. תעלו מחר לדשא ותביאו את הניצחון החשוב למועדון ולאוהדים".


לאימונים לאורך השבוע הגיעו מספר שחקני עבר כדי לעודד את השחקנים, ואתמול היה זה שוער העבר אריה בז'רנו שהגיע למתחם וצפה באימון. האוהדים שוחחו הבוקר עם השחקנים ואמרו להם כי מאז הירידה לליגה השנייה לפני 28 שנים, הפועל תל אביב נחלצה לפחות שלוש פעמים ממצבי ירידת ליגה ובעונה שלאחר מכן חזרה בגדול לצמרת. "אל תהיו אלו שהירידה תהיה רשומה על שמם". בנוסף, השמיעו האוהדים קריאות "מלחמה, מלחמה".




מנחם קורצקי. נאום מרגש בפני המשחק. צילום: אודי ציטיאט

מנחם קורצקי. נאום מרגש בפני המשחק. צילום: אודי ציטיאט


בצד המקצועי, להרכב אמור לחזור מוטי ברשצקי, שלא שיחק בהפסד לאשדוד בשל כרטיסים צהובים ויפתח באגף הימני. במקומו של אוראל דגני הפצוע ימשיך במרכז ההגנה עמית ביטון. בן רייכרט אמור לעלות ב-11 על חשבונו של חסן אבו זייד. באימונים האחרונים תרגל הצוות המקצועי את ההגנה במצבים הנייחים ועיקר תשומת הלב תהיה על חלוץ אשקלון דויד מנגה.

 

הכוונה היא לפתוח את המשחק במהירות ולהבקיע שער מהיר כדי שלא להיכנס ללחץ מתוך מחשבה שמאמן אשקלון יובל נעים מתכנן מערך הגנתי.  כל הכרטיסים למשחק נמכרו וקופות האצטדיון יפתחו רק למטרת איסוף כרטיסים.




שחקני הפועל ת




 

יציע אוהדי אשקלון לא צפוי להתמלא

הפועל אשקלון תפגוש מחר (שבת, 19:00) את הפועל תל אביב במשחק על עונה שלמה (וגם על העונה הבאה. הדרומיים, שנמצאים מעל הקו האדום, יודעים שניצחון יבטיח להם את המקום בליגה בעונה הבאה, אך גם תיקו ישים אותם בעמדה מצוינת להישארות.

 

פרט לחלוץ המוביל יוסיפ איבנצ'יץ', שכזכור הורחק במחזור האחרון מול הפועל כפר סבא, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן יובל נעים.  במועדון חוששים שהיציעים שהוקצו להם באצטדיון המושבה לא יהיו מלאים כיוון שחלק גדול מאוהדים הקבוצה הינם דתיים ולא יגיעו למשחק. 300 כרטיסים נותרו לאוהדי אשקלון וקופות יפתחו גם ביום המשחק בעיר.




אוהדי הפועל ת

אוהדי הפועל ת"א. לחץ עצום. צילום: אודי ציטיאט


מאמן הקבוצה יובל נעים אמר: "אנחנו לא מצאנו הגדרה למשחק גורלי שכזה, אני חושב שגמר גביע המדינה זה קרב קטן לעומת הקרב בשבת". לפני כעשור פגשה אשקלון את הפועל תל אביב בגמר גביע המדינה קרב שהסתיים בניצחון אדום, אין ספק כי באשקלון זוכרים את המשחק ויקוו כי הפעם הניצחון יצבע בכחול.


הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אריאל הרוש, אייל משומר, עמית ביטון, אדי גוטליב, גל שיש, אביחי ידין, בן רייכרט  (חסן אבו זייד), מוטי ברשצקי, ג'ון צ'יבויקה, עומרי אלטמן, טוטו תמוז.

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, שניר משען, ברניסלב איבנוביץ', טל מכלוף (אבי מלכה), אמיר בן שמעון, רז מאיר, רודי חדד, מירקו אורמוש, משה לוגסי, איסומעילה לינגאנה, דויד מנגה.



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי