רואש יפתח בהרכב, סזאר סיים את דרכו

רואש. אמור לשוב ולקבל קרדיט
רואש. אמור לשוב ולקבל קרדיט | צילום: ערן לוף

הבלם יפתח מחר (שבת, 19:00) מול בני יהודה במקומו של פישלר, הברזילאי המאכזב יעזוב. לשחקנים בכתום הובהר שהיכולת תקבע את ההרכב בגמר הגביע

(גודל טקסט)
בהפועל חיפה לא מתכוונים להוריד את הרגל מהגז למרות שכבר הבטיחו בוודאות עונה נוספת בליגת העל. ראשי המועדון ובראשם הבעלים יואב כץ הסבירו לשחקנים כי חשוב לסיים את הליגה במקום השביעי ולכן המשחק מחר (שבת, 19:00) מול בני יהודה בעל חשיבות רבה.

 

המאמן ניר קלינגר יראה את המשחק מהיציע לאחר שהורחק השבוע בבית הדין, ועוזרו מאיר בן מרגי יעמוד על הקווים. בצוות המקצועי לא מתכוונים לעשות שינויים גדולים בהרכב הקבוצה. הבלם אושרי רואש צפוי לחזור להרכב על חשבונו של אופק פישלר ואילו הברזילאי אדילסון בהייה צפוי לפתוח בחוד על חשבונו של מהראן לאלה הפצוע. מי שככל הנראה סיים את דרכו במועדון הוא ז'וליו סזאר שכלל לא נמצא בתמונת ההרכב.





"במהלך כל השבוע הבהירו לנו ראשי הקבוצה את חשיבות הניצחון, ונקווה שנדע לשמח את הקהל שלנו", אמר אחד השחקנים. הקבוצה תקיים במשחק הפנינג לקהל שיכלול טקס בחירת כדורגלן העונה על פי בחירת האוהדים, הקרנת קליפ עם השערים שכבשה הקבוצה העונה ותחרות בעיטות לשער.



בני יהודה: היכולת תקבע את ההרכב לגמר הגביע
לאחר הפרידה מניסן יחזקאל ויצחק שום, ההמתנה בבני יהודה היא להכרזה הרשמית על מינויו של יוסי אבוקסיס למאמן. את שני משחקי ליגת העל האחרונים ואת גמר הגביע ב-25 במאי מול מכבי תל אביב ינהלו שני המאמנים הזמניים יעקב אסייג וכפיר אדרי.


יעקב אסייג. הבהיר לשחקנים את ההשלכות. צילום: דני מרון

 יעקב אסייג. הבהיר לשחקנים את ההשלכות. צילום: דני מרון



מהמשחק מול האדומים מהכרמל ייעדרו מההרכב המורחקים מאור קנדיל והקשר טיז'ן ז'ייטה. נראה כי הקפטן איציק עזוז יפתח בעמדת המגן הימני ואילו סתיו פיניש ישוב לקישור. להרכב יחזור גם רועי גורדנה שסיים עונש בשל כרטיסים צהובים. לשחקנים הובהר על ידי הצוות המקצועי כי צריך לחבר שני ניצחונות כדי להגיע במורל גבוה למשחק הגמר והיכולת במשחק תקבע מי יהיו השחקנים שיבחרו למשחק הגמר.




רכבים משוערים

הפועל חיפה: פיט פלטהאוזן, דור מלול, ניסו קפילוטו, אושרי רואש, שמואל שיימן, לירן סרדל, דור פרץ, מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן, עדן בן בסט, אדילסון בהייה.

בני יהודה
אמיליוס זובאס, איציק עזוז, טל כחילה, מרקו יובאנוביץ', שון גולדברג, סתיו פיניש, רועי גורדנה, יונתן כהן, אנטוניו מרשיץ', אלון תורג'מן, נריוס ואלסקיס.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי