מימר מאמין בהרכב שגבר על חיפה, קלטינס: ניתן הכל

בית"ר ירושלים עידן ורד
בית"ר ירושלים עידן ורד | ערן לוף

בקבוצה מרוצים מהכושר של עידן ורד. איינבינדר וטביב לא נועדו מאז פגישתם האחרונה, שהיתה לפני למעלה משבועיים. בסכנין אסף רז יפתח במקום קנדיל

(גודל טקסט)

בפעם הרביעית העונה (שלישית בליגה)  ישחקו בית"ר ירושלים ובני סכנין מחר (שבת, 20:30 ישיר בספורט2) במשחק שייערך בעכו. כזכור, המפגש לא ייערך בדוחא עקב האירועים בקרב האחרון בין הקבוצות (0:2 לבית"ר).

 העונש ניתן בעקבות התפרעות אוהדי סכנין. עוד בסיום המפגש תקף מילולית הקפטן חאלד חלאיילה את דובר הקבוצה אושרי דודאי, ואף ספג הרחקה ממשחק אחד בעקבות אותו מקרה. במישור המקצועי, הקשר חן עזרא ייעדר משחק שני ברציפות עקב דלקת בברכו. עזרא כזכור גם לא שותף בניצחון 0:2 על מכבי חיפה במחזור הקודם. 



ההרכב שניצח את החבורה של גיא לוזון צפוי להמשיך, כשהלהיט של בית"ר בתקופה האחרונה, עידן ורד, ימשיך לפתוח בעמדה שמתחת לחלוץ. לוורד יש 11 כיבושים והוא חולק נכון לעכשיו את תואר מלך השערים של הקבוצה עם איתי שכטר. דן איינבינבדר, צפוי לפתוח במרכז המגרש. אגב – עדיין לא נקבעה נוספת בין נציגיו של הקשר לבעלים אלי טביב, למעלה משבועיים מאז הפגישה האחרונה בסיומה קבעו הצדדים להיוועד פעם נוספת. 



קלטינס. יעשןו הכל כדי לנצח
קלטינס. יעשו הכל כדי לנצח

 

דוד קלטינס אמר לפני המשחק ברדיו ירושלים: "זה משחק עם יריבות בין המועדונים וזה חשוב בשבילנו כי אנחנו רוצים להבטיח את המקום השלישי. נעשה הכל כדי לנצח".

הקשר התייחס גם לאיינבינדר: "הוא מאוד אוהב את המועדון וכל השחקנים מעריכים אותו ורוצים שיישאר, אבל אני לא יכול לדעת מה הוא יחליט. עבורי למשל בית"ר ירושלים זה המקום הנכון. כולם תומכים בי ואוהבים אותי ולכן אני רוצה להישאר, גם אם זה תמורת פחות כסף. אצא לאירופה רק למקום שיהיה שווה".


בני סכנין: הקבוצה מתכוננת למשחק מנומנם מתמיד נגד בית"ר, רז יפתח במקום קנדיל
 שוער המשנה של בני סכנין אסף רז יפתח מחר (שבת, 20:15 ספורט2) במשחק הליגה מול בית"ר ירושלים. השוער הראשון מחמוד קנדיל ייעדר בגלל פציעה אך בכל אופן בסכנין רצו שרז יהיה זה שיפתח בשער הקבוצה עד לסיום העונה. "יש לנו שני שוערים מעולים ואנחנו סומכים על אסף רז שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר" אמרו במועדון.

אבוקסיס מתכוון לעלות עם מערך של שלושה בלמים כאשר סגס תאמבי יירד לעמדת הבלם ואילו ניר לקס יפתח בקישור האחורי. הברזילאי ז'אורז'יניו יחכה להזדמנות שלו מהספסל. הקשר סיראז' נסאר שנעדר לאחרונה בגלל פציעה יחזור לסגל של יוסי אבוקסיס.


בניגוד למשחקים האחרים נראה כי הפעם המשחק בין סכנין לבית"ר איבד עניין אחרי שאפסו סיכויי המארחים להגיע לאירופה ואף הודיעו בשבוע שעבר כי המאמן יוסי אבוקסיס לא ימשיך בעונה הבאה. בסכנין מקווים להתחיל כבר השבוע בשיחות רשמיות עם מועמדים להחליף את אבוקסיס ואולי אף להחתים את המאמן כבר בשבוע הבא. "הרבה מאמנים פונים אלינו ונמצא את האדם המתאים" אמרו במועדון. 50 שוטרים ומאה סדרנים צפויים לאבטח את המשחק שייערך בעכו בגלל עונש רדיוס של סכנין.



מחמוד קנדיל. בסכנין מעדיפים את אסף רז
 

הרכבים משוערים

בני סכנין: אסף רז, עלי עותמאן, סארי פלאח, מארון גנטוס, סגס תאמבי, וונדרסון,  חאלד חלאיילה, ניר לקס, פיראס מוגרבי, יובל אבידור ועידן שמש
בית"ר ירושלים
: בוריס קליימן, אנטואן קונט, חסוס רואדה, דן מורי, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, דן איינבינדר, קלאודמיר פריירה, אריק סאבו, עידן ורד, איתי שכטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי