אוהד הפועל ת"א קיבל בעיטה באשכים מיובל נעים, ניסנוב הגיש תלונה במשטרה

לא מתכוון להרים ידיים. יובל נעים
לא מתכוון להרים ידיים. יובל נעים | צילום: עדי אבישי

גם יו"ר אשקלון קסנטיני הגיש תלונה במשטרה, אך ביטל אותה: "הלוואי שנוריד אותם". בעלי האדומים: "יובל ניגש אליי עם מבט של רצח בעיניים ואמר 'תיזהר ממני'". המאמן: "אווירת טרור, ככה אי אפשר להיערך למשחק"

(גודל טקסט)
  תקרית מכוערת התרחשה כשעתיים לפני המשחק הגורלי בין הפועל תל אביב להפועל אשקלון (19:00, מושבה) בין אוהדי האדומים למאמן הקבוצה האורחת, יובל נעים. אחד האוהדים אף ספג בעיטה ממאמן אשקלון ומתכוון להגיש נגדו תלונה במשטרה.


 "יובל חנה ממש בסמוך לאזור הקופות של הפועל תל אביב", סיפר אוהד הפועל תל אביב אילן מזרחי, "אוהדים החלו להקיף אותו ולקלל אותו והוא החזיר ואז אני ניגשתי אליו ואמרתי לו 'יובל מה חנית דווקא פה, לא מתאים'. בתגובה הוא בעט לי באשכים וירק עליי לפני שנבלע בחדר ההלבשה של קבוצתו".


יובל נעים לא הכחיש שהגיב באלימות כלפי אותו אוהד: "האוהדים של הפועל תל אביב הקיפו אותי ואת עוזר המאמן אבי לוי והרגשתי מאוים ולכן הגבתי כמו שהגבתי. זו אווירת טרור. חמישים אוהדים התנפלו עליי וניסו להכות אותי ואיימו שייפגעו בי, שייגמרו אותי ושאני לא אצא מכאן. קללות איומות. אי אפשר באופן כזה להתכונן למשחק, זה מפחיד".


לטענת יו
לטענת יו"ר אשקלון, האחים ניסנוב פגעו בו. צילום: עדי אבישי


יו"ר הפועל אשקלון איתן קסנטיני הגיש תלונה במשטרה לאחר שלטענתו הותקף על ידי האחים ניסנוב, לאחר מכן החליט לבטל אותה ועוד לפני כן סיפר כי קיבל רק שמונה כרטיסים לתא הכבוד וזעם בפני העיתונאים: "נעים לא חנה ליד הקופות, הוא סתם חנה פה קרוב וישר הותקף על ידי האוהדים. אני מבסוט כי נעים היה רגוע והם הדליקו אותו. הלוואי שנוריד אותם. אני אישית הלכתי לאחים ניסנוב, בעלי הפועל תל אביב, והתלוננתי וחטפתי מאחד מהם בקבוק וקילל אותי. אני קורא דברים בתקשורת ומזדעזע. אלוף בצבא קורא לשחקנים לבוא להשאיר דם על המגרש? מה זה? אנחנו החמאס??? אנחנו העורף של המדינה. מעולם לא קיבלתי יחס כמו שקיבלתי היום מהנהלת האדומים".



בעלי הפועל תל אביב איציק ניסנוב מסר לספורט1: "שרון (ניסנוב, א.ג) נמצא כעת במשטרה והוא מגיש תלונה נגד יובל נעים. הוא איים עליו במילים קשות ביותר. הוא יגיע מהמשטרה לכאן".
 

שרון ניסנוב הוסיף: "חזרתי מהמשטרה והגשתי תלונה נגד יובל נעים. התווכחתי עם איש אשקלון על כך שלא העברנו להם מספיק כרטיסים. עשיתי תנועה שאני לא יודע על מה הוא מדבר כי אני לא אחראי, ואז יובל נעים ניגש אליי מאחור ובמבט של רצח בעיניים אמר לי 'תיזהר ממני. אתה לא יודע מה יהיה כאן. אתם מתנהגים בצורה מחפירה. תיזהר ממני, תיזהר ממני'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי