אבוקסיס תוקף: השופט אדלר משקר. לא נגעתי בו

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | ערן לוף

מאמן בני סכנין היה נסער אחרי התבוסה 5:1 לבית"ר ירושלים ותקף גם את שחקני ההגנה שלו: "שיחקנו מחריד בהגנה". שרון מימר היה מאושר: "נצטרך להיות ממש טיפשים כדי לא לסיים במקום השלישי"

(גודל טקסט)
אמנם זה לא התרחש באצטדיון דוחא בסכנין, אבל בית"ר ירושלים התארחה בעכו והביסה 1:5 מוחץ למדי את היריבה המושבעת בדרך להתבססות במקום השלישי המעניק את הכרטיס לליגה האירופית.

 


מאמן סכנין, יוסי אבוקסיס היה מאוכזב מאוד בסיום ולא חסך בביקורת כלפי שחקניו אך גם כלפי השופטים: "היינו שווים לבית"ר בחצי הראשון. היו לנו הרבה חיסורים. בשער, בהגנה. משחק ההגנה שלנו היה הכי גרוע שראיתי במשחק כדורגל בחיים שלי. אני לא יודע האם השוער היה אשם באחד השערים. זו פעם ראשונה שהוא משחק ואי אפשר להאשים אותו. מרכז ההגנה היה מחריד. זה לא משחק חשוב, זה לא קבע, אבל שופטים באים למשחק לא מרוכזים. שישה שופטים נותנים להוציא כדור 10 או 15 מטר קדימה? חבל מאוד".




אבוקסיס המשיך לתקוף את השופט זיו אדלר ועוזריו ונשאל על הרחקתו: "אישית הורחקתי על שום דבר. הערתי לשופט בירידה למחצית והוא אומר שנגעתי לו ביד. זה שקר. חבל מאוד". 



עותמאן מתקשה להבין את הקריסה (ערן לוף)




ובבית"ר ירושלים, ללא אוהדיהם שלא הורשו להגיע למשחק החוץ כפי שקורה לכל קהל חוץ במשחקים בין השתיים, חגגו השחקנים, והמאמן שרון מימר אמר: "בהרבה דקות במשחק ראינו שחקנים עם איכות והנאה, וזה מה שאני רוצה מהקבוצה שלי. הוכחנו גם השבוע שהמקום השלישי חייב להיות שלנו, כי אנחנו קבוצה חזקה שראויה למקום השלישי לפחות".


התבססות במקום השלישי:
"נצטרך להיות ממש טיפשים כדי לא לסיים במקום השלישי. אנחנו עובדים כבר על העונה הבאה, מדברים על כל מני אפשרויות ועושים דברים מתחת לפני השטח. בית"ר תהיה מוכנה לעונה הבאה, אתם גם לא צריכים להיות מודאגים בנוגע לדן איינבינדר".


השחקנים שמסיימים חוזה
: "אני לא חושב שדן וחסוס רואדה יילכו, לפחות מבחינתי לא. אני מאוד מקווה שהם יישארו איתנו ובמועדון עושים את כל המאמצים כדי שיישארו. אני אשמח מאוד שהם יישארו ויעזרו לקחת את הקבוצה למקומות יותר גבוהים. כרגע זה בין אלי טביב לבינם ואני מקווה שזה יסתדר. בכל מקרה נתחזק לעונה הבאה ומקווה שנשתדרג".


איתי שכטר
, שכבש צמד והעלה את מאזנו ל-13 שערי ליגה, נשאל אם יצליח לסיים כמלך השערים (קיארטנסון מוביל עם 18): "זה יהיה קשה, אבל יש לי 18 שערים בכל המסגרות ואני מאושר. אנחנו גם נראים טוב בישורת האחרונה, אנחנו בתקופה טובה ונשאר לנו עוד קצת כדי להבטיח את המקום השלישי. יש פה מועדון חזק ונשארו לנו שני משחקים לסיים בצורה טובה ולצאת לחופש".


החלוץ הוסיף: "היו לי גם רגעים לא נעימים בבית"ר, תקופות שלא כבשתי בהן, אבל טביב והאוהדים עשו הרבה ותמכו בי. אני מקווה שחסוס ודן יישארו, ועם כמה חיזוקים טובים, נוכל להיות חזק בצמרת".



חגיגה בעכו, בניצוחה של הצמד ורד ושכטר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי