אברהם הוצג ברעננה: רוצה להוסיף גיוון מהתקופה של סילבס

דודו אברהם
דודו אברהם | דני מרון

הקבוצה מהשרון הציגה את מחליפו של סילבס, שאמר: "רעננה תישאר לעד חלק ממני". אלון: "חיים יצליח אפילו עם איזי, בתוך 3-5 שנים יהיה לנו אצטדיון חדש"

(גודל טקסט)
הפועל רעננה הבטיחה לפני מספר שבועות את הישארותה בליגה בעונה הבאה וכבר התפנתה להכין את העונה הבאה. הקבוצה מהשרון הציגה היום (ראשון) את דודו אברהם כמאמנה החדשה במקומו של חיים סילבס, שיעבור לעירוני קריית שמונה. דני בונדר ישמש כעוזרו של אברהם. גם המנכ"ל החדש גיל קופר הוצג. 


במסגרת האירוע נפרד המועדון מהמאמן חיים סילבס, שעבד חמש שנים במספר תפקידים. גם עוזרו ושחקן העבר של הקבוצה יניב לביא לא נשאר.






דודו אברהם הוצג: "חזרתי הביתה. בתור מאמן גדלתי ברעננה. אני מחובר למועדון הזה ול-DNA שלו. זו הזדמנות גדולה בשבילי ואעשה הכל כדי להמשיך את המסורת של לגדל מאמנים. אני מקווה שגם אני אצליח ואמשיך בהצלחה. אני מקווה שאהיה כמו המאמנים הצעירים שהצליחו". 


חיזוק: "נצטרך לפגוע עם הזרים, זה החלק הקשה בבניית הסגל. נביא רק 3-4 זרים. יעלו עוד כמה צעירים מהנוער ונדע איך לשלב אותם. אני רוצה שינקו יישאר, אבל אם זה לא יסתדר, יש עוד שוערים טובים בשוק".

 

המטרות: "קודם כל רוצים להישאר בליגה ובמקביל שואפים להגיע לפלייאוף העליון. אני רוצה להוסיף גיוון ולדעת לשלוט בכדור וליזום, לפחות מול חלק מהקבוצות".




גיל קופר. מנכ



סילבס נפרד: "זה לא חדש שאני עוזב, אבל עכשיו זה רשמי. בתוך כל הבעייתיות של מעמד המאמן אני רוצה לספר לכם שרעננה זה מקום אחר לגמרי. כל מה שמדברים על מעמד המאמן לא חל עליי במקום הזה. רעננה זה מועדון שמתנהל בצניעות ויודעת לזהות כישרונות גם בתחום האימון".

 

"מקבוצה שנחשבה אלמונית עם הסיכויים הכי נמוכים להישארות הפכנו לקבוצה שהיריבות יודעות שלא קל מולה. אני משלים תקופה מוצלחת. גם לנו היו ימים פחות טובים, אבל ראשי המועדון פה הם נוף שונה בכדורגל וידעו להבדיל בין טוב לרע. בדרך כלל הסוף טראגי ומלא ברפש, אבל כאן הסוף הוא טוב. אני עוזב מרצון מקום נהדר ושולחים אותי עם צידה לדרך למקום אחר. אני רוצה להודות לצוות שעבד לצדי ולאשר אלון שהיה כמו אבא שלי ושמר על מעמדי מול השחקנים ולעזור לי לקבל את ההחלטות הקשות ולחתוך דברים שהיו לי קשה. קיבלתי יותר ממה שנתתי. בעוד כמה ימים לא אהיה חלק מהפועל רעננה, אבל היא תהיה חלק ממני".



העונה האחרונה: "העונה הזו הייתה פחות מוצלחת. בכל השנים שלי המועדון לא היה אפילו פעם אחת על סף ירידת ליגה וזה סוג של הישג שמראה את החוסן של המועדון. מודה שלא הצלחתי לעשות את קפיצת המדרגה מהעונה הקודמת המוצלחת שהייתה לנו".



על ק"ש: "כל אחד שואף להתקדם כמה שיותר. זה עוד אתגר ואני מאמין במקום ובצוות שלי. קיבלתי כלים ואני חושב שאני יכול להתמודד עם כל אתגר. יש כאלה שהגיעו לשם בטוחים ולא הצליחו, אני מקווה שאני כן אצליח".




חיים סילבס. עובר לתחנה הבאה. צילום: דני מרון


יניב לביא: "יש לי היסטוריה ארוכה עם הפועל רעננה שהתחילה לפני 20 שנה כשחקן. המקום הזה הוא כמו משפחה. אני רוצה להודות לאשר אלון ולדמיאן. אני מקווה שבהמשך יהיה טוב גם לרעננה וגם לנו".


הבעלים אשר אלון: "לחיים יש את הכריזמה ואת האוטוריטה. הפרידה קשה עליי. נקשרתי אליו. עברנו תקופות קשות וטובות ביחד. בכדורגל הישראלי לא מובן מאליו שמאמן יעבוד חמש שנים באותו מועדון. אנחנו נפרדים בצורה טובה ולא גמרנו. אנחנו לא יודעים מה יהיה בעתיד. אני מאחל לחיים בהצלחה בקריית שמונה ומאמין שהוא יצליח אפילו עם איזי. אני רוצה להודות גם ליניב לביא".


על דודו אברהם: "אנחנו רוצים לבנות מסורת ברעננה של העלאת שחקנים מהנוער, ונקווה שנמשיך את זה עם דודו. הוא עשה עבודה טובה עם הנוער. תמיד ידענו שאחרי התקופה של סילבס הוא יאמן. הפרק הקטן שלו כמאמן ברמה"ש וזו לא הייתה הצלחה גדולה, אבל לפחות הוא עבר סטאז'. אנחנו לוקחים סיכון מסוים שמתבטא במספר דברים כגון שחקנים שלא רוצים לבוא כדי להיות אצל מאמנים צעירים. אבל היתרונות מאפילים על החסרונות. אני מקווה שזה יצליח".


אצטדיון: "כנראה שבתוך שלוש השנים הקרובות נתחיל לבנות אצטדיון ביתי לקבוצה ברעננה. ראש העיר מגויס לעניין ובתוך 3-5 שנים יהיו לנו בית חדש". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי