בניון : "רק פה מי שבוגד בך, קוראים לו בוגד". חשש לקרע לקינן

יוסי בניון
יוסי בניון | צילום: אריאל שלום

קשר מכבי ת"א בהתקפה חריפה על אוהדי האקסית. הבלם סובב את הברך. שני אוהדים ירוקים נעצרו ביציעי סמי עופר

(גודל טקסט)
שני אוהדי מכבי חיפה נעצרו באצטדיון סמי עופר במהלך המשחק בו הפסידה קבוצתם 2:0 למכבי תל אביב, הראשון חיפאי בן 25 תקף שוטר לאחר שזרק עליו כוס מלאה במשקה. השני אילתי בן 33 נעצר לאחר שהכה אוהד מהקבוצה היריבה.


הצרות עברו מהיציע לחדר ההלבשה לאחר שדקל קינן שנפצע וירד מדדה מהמגרש. קינן יעבור מחר (שני) MRI כשהחשש הוא שלבלם הוותיק יש קרע במיניסקוס או ברצועות והוא סיים את העונה.


דקל קינן. צלם
פציעה לא פשוטה בגיל של קינן. צילום: ערן לוף



אגב, בסיום המשחק התבטא יוסי בניון, קשר מכבי תל אביב, נגד האוהדים הירוקים ששרקו לו בוז כל המשחק. בניון, ששיחק בשתי העונות האחרונות במכבי חיפה, לא עשה חשבון לאיש כשאמר: "רק בישראל מי שבוגד בך, קוראים לו בוגד"



לוזון: "עובדים, מאלתרים ומנסים, אבל לא הולך"

המאמן המנצח ליטו וידיגאל אמר לאחר המשחק: "היה לנו משחק טוב נגד קבוצה טובה, מכבי חיפה מועדון גדול עם מאמן מצוין. אמרתי לשחקנים להרים את הראש אחרי באר שבע, הזכרתי להם שהם משחקים במועדון הכי גדול בישראל, ושהם צריכים להראות שהם מבינים את זה ושיש להם את אופי והאינטליגנציה לשחק כאן. לא הייתי מרוצה מכמה דברים שראיתי אבל באופן כללי זה היה משחק טוב".


לוזון. "התפקיד שלי הוא לשנות" (ערן לוף)

 

מנגד, מאמן הירוקים גיא לוזון שוב היה מתוסכל ואמר: "תקופה מתסכלת, למכבי תל אביב לא היו יותר מצבים מאתנו, אבל הם הבקיעו ואנחנו לא. עובדים בהרבה כיוונים, מאלתרים ומנסים, אבל לא הולך. התפקיד שלי הוא לשנות ולעשות שיהיה יותר טוב בעונה הבאה כדי להחזיר את המועדון הזה לאן שהוא ראוי".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי