צפו בתפאורה המדהימה של אוהדי ב"ש. ברקת: בכר רוצה לצמוח איתנו

באר שבע
באר שבע | דני מרון

באר שבע חוגגת במשחק ההכתרה הרשמי. הבעלים: "מאור מקצוען בכל רגע, אוגו? למרות הגודל הוא בחור רגיש"

(גודל טקסט)
אחרי שקטפה באופן רשמי אליפות שנה שניה ברציפות, הפועל באר שבע חוגגת את הזכיה עם הנפה וטקס ההכתרה הרשמי רגע לפני המפגש מול מכבי פתח תקווה.




התפאורה המדהימה של אוהדי הפועל באר שבע (דני מרון)


לצד השחקנים שכולם הגיעו בלוק אופייני של חגיגות ומרביתם צבעו את שיערם בשלל צבעים, הקבוצה של ברק בכר תזכה לקבל את הצלחת בטרנר לאחר שבמשחק העונה בשבוע החולף לא הוענקה לה הצלחת עצמה.


אלונה ברקת החמיאה למאמן שלה, ברק בכר: "כל מה שחשבתי קודם על ברק התגלה אפילו כיותר טוב. העובדה שהקטע עם החתימה הובילה לאיזה פיצוץ היתה בסך הכל חוסר הבנה. הוא סקרן, מתחדש ורוצה לצמוח איתנו".


הב
אוהד באר שבע מפגין חיבה (דני מרון)


ג'ון אוגו: "מה שמיוחד בהפועל ב"ש, זה שלכל שחקן יש מקום ויש תרומה משלו. אני לא יכולה לשים את האצבע כל שחקן אחד שהוא המצטיין, כולם היו מופלאים. אנחנו קבוצה אחת שלמה וזה מייחד אותנו. כל אחד שלם. ג'ון, עם כל הגודל שלו, הוא ילד מאוד רגיש ומדהים. הגדול שלו מרתיע, אבל הוא מאוד אמוציונלי ורגיש. הוא נותן 100 אחוז בכל אימון. אנחנו מכירים אותו מצוין ויודעים איך לגשת ומה לומר לו. הוא רוצה לדעת, לשמוע והוא נותן את כל כולו".


על מאור בוזגלו: "אני שמחה לומר שכל מה שקרה לא פגע במרקם החברתי ולא חדר פנימה. לא נתנו לזה לקרות. מאור הוא מקצוען שנתן הכל בכל משחק ואימון ושם את כל הדברים שנכתבו בצד. כל עוד אתה יודע שהשחקנים באים ונותנים 100 אחוז זה בסדר. אפשר להעצים את הדברים ואפשר לשים אותם בצד. אנחנו החלטנו להסתכל קדימה. זה לא משהו שמאור אמר. המאמן שהוא מקצוען ברמה גבוהה הסתכל אך ורק מה נכון מקצועית לכל משחק. השחקנים יודעים שהכל על בסיס מקצועי וזה עוזר לצמצם את הבעיות".




בארש
טרנר באווירת חג (דני מרון)




הרגע שעשה את העונה: "היו כל כך הרבה רגעים מופלאים והכל היה קסום. השער של מליקסון באשדוד בדקה ה-90 ומהפך מול אינטר. כמובן שהניצחון המדהים בנתניה הביא לנו אליפות וזה רגע מאוד מתוק". 


ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' ציין: "בשנים ההם המרחק היה שנות אור מתל אביב. השחקנים היו כאן מהשכונות והעיר הייתה מאוד צנועה. פעם היינו יכולים מולם אך ורק בכדורגל. היום באר שבע אלופה גם בתיאטרון, הייטק ותרבות ועוד הרבה מאוד דברים. אלונה ברקת היא המשוגעת לדבר בתחום הספורט. אנחנו משתדלים לא להפריע לה, אלא רק לעזור. אנשים כמו אלונה ואלי, שמכניסים את היד עמוק עמוק לכיס ומהכספים של הילדים שלהם הם לוקחים רעיון שהוא מעבר לספורט, הוא חברתי ותרבותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי