לא רוצה לעלות: עכו הובסה 5:0 אצל בית"ר ת"א/רמלה

עכו
עכו | עדי אבישי

תוצאות הזויות בלאומית: החבורה של דורה נכנעה ברמלה, צמד לדור ג'אן. גם זדה הושפל. 1:1 לנתניה אצל הפועל פ"ת

(גודל טקסט)

אף אחת לא רוצה לעלות? הפועל עכו והפועל רמת גן ספגו הערב (שני) הפסדים במסגרת המחזור ה-35 בליגה הלאומית ועדיין לא הצטרפו למכבי נתניה כעולות לליגת העל. עכו הובסה 5:0 על ידי בית"ר ת"א/רמלה, האורדונים ספגו 4:1 מבני לוד. מכבי נתניה נחלצה מהפסד עם שער של ערן לוי ו-1:1 בפתח תקווה.


בית"ר ת"א/רמלה – הפועל עכו 0:5

חגיגה של החבורה של עמיר תורג'מן על זו של שלומי דורה שפינטזה על עליה. כבר אחרי חמש דקות דור ג'אן שנמצא בכושר נהדר כבש מזווית קשה את הראשון והעניק 0:1 למארחת. החגיגה של המארחת נמשכה בדקה ה-36 כשאנתוני לוקסה כבש את השני וגם גאל מרגוליס הצטרף לרשימה עם השלישי אחרי שלוש דקות.

משיאלוף
מישאלוף מנסה להבין מה פשר התוצאה (עדי אבישי)

ג
קרישטול, הוציא הרבה כדורים מהרשת (עדי אבישי)

האורחים היו בהלם, אבל החבורה של תורג'מן ידעה לנעוץ עוד מספר כשג'אן כבש את השישי שלו בפלייאוף והשלים צמד, 0:4 ענק. רוסלן ברסקי נעץ את החמישי בבעיטה מקצה הרחבה, 0:5 משפיל. עכו תיאלץ להמתין, בית"ר ת"א/רמלה התקרבה שתי נקודות לרמת גן.

לוקוסה
לוקוסה חוגג, השפלה לעכו (עדי אבישי)


הפועל רמת גן  – בני לוד 5:1

הכושר הבינוני של האורדונים נמשך עם הפסד ביתי עגום ולא ניצלו את המעידה של עכו כדי לצמק לשלוש הפרש. אחרי 30 דקות מאופסות חן ראובני כבש ראשון לזכות האורחת לאחר בעיטה נהדרת שהכניעה את אלדר פשכצקי. כעבור שתי דקות ווהיל מריסאת הכפיל והותיר את ליאור זדה בהלם. עם פתיחת המחצית השניה עוז פרץ עוד צימק אך מרסיאת הכפיל עם השני שלו וה-12 העונה. אנס דאבור נעץ את הרביעי המשפיל ברשת של המארחת המתרסקת שככל הנראה לא תעלה ליגה.

הפועל פתח תקווה – מכבי נתניה 1:1
הרכב משני של החבורה של סלובודאן דראפיץ' שכבר הבטיחה מקום בליגת העל, כמעט עלה לו בהפסד נוסף, השני בלבד העונה. שער  של גדי קניקובסקי, אקס מכבי תל אביב, העניק יתרון בדקה ה-57 אבל ערן לוי המחליף איזן בדקה ה-90. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי