אלו חתם בהפועל ב"ש לחמש שנים: "אהיה כשיר לפתיחת העונה"

דור אלו. בדרך לטרנר
דור אלו. בדרך לטרנר | צילום: אריאל שלום

המגן יצטרף בתחילת העונה הבאה לאלופה וישתכר כ-180 אלף דולר בשנה הראשונה, מכבי פ"ת תקבל כמיליון יורו ותעביר 75 אחוזים מכרטיסו: "שמח להצטרף לאלופה". מצבו של ביטון לא ברור

(גודל טקסט)

בן ביטון לא הסתיר את רצונו לעזוב הקיץ לאירופה ולהיפרד מהפועל באר שבע אחרי שתי אליפויות רצופות, ובמועדון לא הכחישו את העובדה שדור אלו ממכבי פתח תקווה יצטרף ועשוי לשמש כמחליפו, אבל הבוקר (שלישי), שעות בלבד לאחר שהקבוצות נפגשו ונפרדו ב-1:1 בטרנר, המגן שסיכם הצטרף רשמית. 

כפי שפרסמנו כבר בחודש מארס, מכבי פתח תקווה תקבל מיליון יורו על 75 אחוזים מכרטיסו של השחקן לאחר שהמו"מ הושלם די במהרה ולמגן הובהר כי אין כוונה להחזיקו נגד רצונו לאור סכומי ההעברה. גם מכבי חיפה קיוותה לצרפו, אולם לא עמדה בסכומים של האלופה.


אלו. העברתו הושלמה (אריאל שלום)


אלו
אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף לקבוצה אלופה, שזו ההזדמנות לברך אותה על הזכייה בתואר. אני עכשיו בתהליך השיקום מהפציעה ובטוח שאהיה כשיר למחנה האימונים. אני רוצה להודות למכבי פ"ת על הבמה שניתנה לי ויודע שכרגע חובת ההוכחה היא עליי. אני מצפה לאתגר הזה בכליון עיניים".

אלו בן ה-23 חתם לחמש שנים הבאות בבירת הנגב ובמהלכן הוא צפוי להשתכר כ-180 אלף דולר נטו לעונה, בחוזה שישתדרג מדי קיץ. אלו גדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקווה ובעונת 2012/3 עלה לקבוצה הבוגרת. באוגוסט 2013 הוא שיחק לראשונה בליגת העל, אחרי עונה בלאומית עם המלאבסים, ושנה לאחר מכן, תחת רן בן שמעון, הפך לשחקן הרכב. כעת הוא מצא בית חדש וראשון מאז החל לשחק במחלקת הילדים של פ"ת.

המגן רשם העונה 33 משחקי ליגה וכבש שער אחד. מדובר ברכש השני של האלופה לקראת העונה הבאה אחרי שאורן ביטון חתם גם הוא במהלך העונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי