ברדה: יש לי מענק עליה לאלופות, המועדון מוכן גם להצעות על אוגו

באר שבע מניפה
באר שבע מניפה | דני מרון

"אחתום לעוד עונה אחרי ספירת העומר", "כל עוד אני בין 5 הטובים בקבוצה מבחינת כושר - אמשיך לשחק", "רציתי שבניון יצטרף לבאר שבע", "מוכנים למקרה שאוגו יעזוב". קפטן האלופה ב-103FM

(גודל טקסט)

קפטן הפועל באר שבע אליניב ברדה הניף אתמול (שני) עוד צלחת אליפות. בראיון לתוכנית הספורט של FM103 התייס החלוץ לעתידו, לתהליך בנגב ולחלום להגיע לאלופות.

עתידו: "אני רוצה להמשיך עוד שנה לשחק וזה מה שיהיה. אחרי ספירת העומר אחתום לעוד עונה בהפועל באר שבע".

הכושר שלו: "זה דבר קשה להחליט לפרוש. זה משהו שאתה מכיר מגיל קטן, גם כשאפרוש ארצה להיות קשור להפועל באר שבע. היום יותר קל לדעת מתי לפרוש, אך האמצעים הטכנולוגיים מוכיחים שאני עדיין יכול להמשיך. כל עוד הנתונים ימקמו אותי בחמישייה הראשונה של הקבוצה – אמשיך".

המטרה של המועדון: "להמשיכה באותה דרך ןלייצר המשכיות. תראו את הרכישות שלנו, גם שחקנים כמו מיכאל אוחנה וניב זריהן וגם דור אלו ואורן ביטון".

גד


חזרה לארץ כליגיונר בכיר
: "ידעתי לאן אני חוזר. זה הבית שלי. שמעתי את החזון של אלונה וזה מה שמשך אותי. לא הגעתי מגבהים כמו של בניון והייתי בסך הכל בבלגיה. הוא מודל לחיקוי בשבילי. קרה מה שקרה לו במכבי חיפה עם הקהל. רציתי שיחזור לבאר שבע כשעלו הספקולציות לגביו. אנחנו חברים מאוד טובים, באמת".

שחקן שמסמל את המועדון: "בעונה הזו עברתי פציעה והקבוצה רצה ובצורה מדהימה. קשה לחזור ומיד להשתלב. בסופו של דבר לא משנה כמה אתה משחק אלא מה תורמים והיו משחקים כאלה. ברור שאני תמיד רוצה לשחק, אבל אם נצליח להגיע לשלב בתים כלשהו, נצטרך סגל עמוק".

ברדה
חולם על הבתים, ברדה (אודי ציטיאט)

התהליך של המועדון כהפתעה: "כשאני הגעתי והמועדון שרד בליגה שנתיים, ביקשתי מענק אליפות. חשבו שאני מדמיין ויש לי גם מענק על ליגת האלופות אם נצליח לעשות את זה".

קמפיין מוקדמות האלופות: "המועדון מנסה לפגוע בזרים. צברנו ניקוד די יפה שיקנה לנו דירוג בסיבוב השני, אבל צריך גם מזל באלופות. היינו רחוקים שער מלעבור את סלטיק. צברנו גם המון ניסיון באירופי".

עמדות שבהן הסגל צריך חיזוק: "קשה להגיד. צריך לראות מי יעזוב. זה דברים נזילים אבל אני בטוח שהמועדון מוכן להכל גם אם תהיה הצעה לאוגו או וואקמה.

בדש
לא מפחד מתחרות, ברדה (אודי ציטיאט)

פחד מתחרות: "ממש אין דבר כזה. אני יודע לשחק גם בכנפיים. זה דבר טוב ומשפר אותך. מקווה שכל שחקן שיצרפו ישדרג את הפועל באר שבע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי