יובל נעים: הפועל תל אביב חשובה לקהל שלה, לא לליגה

לא יכול להמר על ניצחון. יובל נעים
לא יכול להמר על ניצחון. יובל נעים | צילום: עדי אבישי

מאמן הפועל אשקלון דיבר לקראת המשחק הגורלי מול עירוני ק"ש ולא שכח לעקוץ את האדומים: "אם לא היו מביאים חמישה זרים בשלוש מאות אלף יורו, לא היו במצב הזה"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון תארח את עירוני קריית שמונה בשבת (20:30) במטרה להבטיח את ההישארות בליגת העל לעונה נוספת. בקבוצה הודיעו שנמכרו כבר יותר מחצי מכמות הכרטיסים שהוקצבו ומצפים לתפוסה מלאה באיצטדיון סלה.

מאמן הקבוצה יובל נעים אמר במסיבת עיתונאים שנערכה לקראת המשחק: "הסיטואציה מאוד מיוחדת, אנחנו מבינים אותה. יש לנו הרבה מאוד מה להפסיד אבל לא ניתן להזדמנות הזאת לחמוק מבין הידיים. עבדנו מספיק קשה עד עכשיו ואני מאמין בקבוצה ובקהל. אנחנו יכולים להישאר בליגה ובאים ביום שבת לסיים את המלאכה".

האווירה: "עברתי משחקי פלייאוף אבל פעם לא הייתי בקרב מועדון גדול כמו הפועל תל אביב. כמו שידענו להתנתק נגד בני יהודה מהרעשים מסביב אנחנו מבינים את האחריות על הכתפיים ונעשה הכל כדי להישאר בליגה"


מצב ההתקפה:
"הפועל אשקלון יודעת ליזום וליצור מצבים. איבנצ'יץ' תוספת כוח משמעותית והיה חסר לנו שבוע שעבר. אני קורא לקהל למלא את המגרש כי אם אני זוכר נכון, הקבוצה מעולם לא הייתה במצה כזה שהיא תלוייה בעצמה וכולנו ביחד יכולים להשאיר את הקבוצה בליגה."

ההתעסקות בהפועל אשקלון: "זה חדש להרבה אנשים, אבל אנחנו מתעסקים במה שיש לנו לעשות ופחות בקבוצות האחרות. אנחנו רואים איך הכל מתנהל, אבל אנחנו שקטים ומאמינים בקבוצה שלנו שיכולה לעשות את העבודה וזה מה שנעשה בשבת".


"הפועל תל אביב חשובה רק לאוהדים" (דני מרון)


התמיכה בקבוצה:
"אני חושב שאף פעם לא היו כל כך הרבה אנשים שהיו לה כל כך הרבה אוהדים שרוצים שהקבוצה תישאר בליגה, מהדרום עד הצפון. אנחנו לא רוצים לאכזב את עצמנו ואת כל מי שרוצה שהמועדון הזה יישאר בליגה. הפועל תל אביב חשובה לליגה? היא חשובה לקהל שלה. למה, הליגה לא תתקיים בלי הפועל ת"א?! כרגע מתעסקים רק בהפועל אשקלון, וכרגע המטרה שלנו היא להשאיר את הקבוצה בליגה"

הפועל תל אביב: "אומרים שבלי ההפחתה של תשע נקודות היא לא הייתה במצב הזה, אבל אם הפועל תל אביב לא הייתה מביאה חמישה זרים בשלוש מאות אלף יורו בינואר היא גם לא הייתה במצב הזה. מבחינתנו אין משחקים, יש רק את המשחק הקרוב ונעשה את העבודה".

גם שחקן הקבוצה טל מכלוף התייחס למשחק: "אנחנו בתור שחקנים בחרנו במקצוע הזה וזה חלק מהכיף שמתעסקים ומתעניינים בך. זה מוסיף עניין וצבע. בשם כל השחקנים זה הביא אותנו לרמת ריכוז מיוחדת נגד הפועל ת"א ואני מקווה שגם נגד קריית שמונה. יש פה שחקנים שרצים ביחד כבר שלוש שנים ומרגישים שחקני בית לכל דבר ודבוקים למטרה. ניצחון ישמח אותנו".


שחקני אשקלון. יחגגו גם בשבת? (דני מרון)

ההגנה: "אני חושב שלפן ההגנתי יש משקל חשוב, אין ספק. נצטרך לשמור על ריכוז בהגנה. אני מאמין שיגיע לפה קהל בכמות שיא שידחוף וירים אותנו ואנחנו קוראים לו לבוא ולדחוף אותנו כל המשחק"

עירוני קריית שמונה: "היא לא תפתח רגליים כמו אף קבוצה. מרוכזים בעצמנו וכדי לעשות מה שצריך כדי לקחת שלוש נקודות מול קריית שמונה כמו כל מועדון אחר".

מי שעוד התייצב למסיבת העיתונאים היה המנכ"ל דרור אלמלם שהתייחס לעתידו של יובל נעים: "עד כה לא פנינו אליו מכיוון שטרם הבטחנו את הישארותנו בליגת העל, לאחר המשחק בשבת – בו נבטיח את ההישארות – נשב עם המאמן. אני בטוח שיגיעו אליו הצעות רבות, לא סתם יובל סומן לאחד ממאמני העונה, אבל אני בטוח שאם יש לו קצת סימפטיה כלפי אשקלון הוא ישאר איתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי