קלינגר: לדעתי אשקלון תישאר, יותר קל להיות תלוי בעצמך

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה ל-103FM: "יש לנו שחקנים שמקבלים פרמיה על נקודה כמו משכורת חודשית ממוצעת". וגם: "מאמין שבקרוב נגיע לפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה, דחה בתוקף את האפשרות שקבוצתו לא תגיע במוטיבציה למשחק אצל הפועל כפר סבא, עבורה מהווה המשחק קרב אחרון להישרדות בליגה.

"אצלי לא באים עם כפכפים לשום אימון ותתפלאו זה משחק שחשוב גם לנו", אמר קלינגר ל-103FM, "הצבנו לעצמנו מטרה לסיים במקום השביעי. חד וחלק. איזו מוטיבציה יש לשחקנים? הפרנסה שלהם. אני לא נכנס לכיס, אני מפרגן ועוזר להם לקחת יותר פרמיות, אבל יש שחקנים שנקודה אצלהם שווה משכורת של בן אדם בחודש. בלי קשר, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק. אני לא מבין, אפילו בדמיון, מה זה לא לתת את הכל?"

על הדריכות של היריבה, הפועל כפר סבא: "הלחץ והכובד של עונה שלמה שמונחת על הכף במשחק אחד, לא תמיד מביא אותך למשחק בצורה טובה. יהיה לשחקני כפר סבא לחץ ומשקולות על הרגליים. יכול להיות שזה יהיה לטובתנו".

על קרבות התחתית: "לאף אחת מהקבוצות, בוודאות, לא יהיה יותר קל. זה יהיה מתוח עד הסוף. אני לא נביא, אבל אני חושב שאשקלון הביאה את עצמה למצב שהיא תלויה בעצמה וזה הרבה יותר קל מבחינה מנטלית".


"אין בהפועל חיפה דבר כזה לא לתת את הכל בכל משחק". צילום: ערן לוף

על קריית שמונה, יריבת אשקלון בשבת: "ראיתי כבר במשחק שלנו שם כמה קשה לתומר קשטן קשה להחזיק את השחקנים. יש שם אי ודאות מי נשאר ומי הולך וזה לא משהו שאפשר לשלוט בו בלחיצת כפתור. אין לי ספק שבגלל הבאזז מסביב הם יתנו הרבה יותר מעצמם, אבל אני לא בטוח שזה יספיק". 

על הרמה הנמוכה בפלייאוף העליון: "הפועל חיפה פספסה את הפלייאוף העליון בענק, זה מחדל ואני מודה בזה. היינו יכולים למכור כדורגל טוב מאוד ברמה הזאת ופישלנו. אבל אני מאמין שזה עוד יקרה, התהליך בהפועל חיפה הוא נכון וטוב". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי