נעים יודע: זה לא תלוי בנו, אבל אנחנו באים לנצח

פליקס נעים
פליקס נעים | דני מרון

מאמן הפועל כפר סבא מוכן למשחק הקריטי מול הפועל חיפה (שבת, 20:30, ספורט 4), פלטהאוזן צפוי לעזוב את האדומים בקיץ

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא תארח מחר (שבת, 20:30, ספורט 4) את הפועל חיפה למשחק האחרון שלה העונה בידיעה שרק ניצחון ובמקביל איבוד נקודות של הפועל תל אביב והפועל אשקלון, ייעשה את הבלתי ייאמן וישאיר אותה בליגה. הנהלת המועדון תאפשר כניסה חופשית לשני הקהלים.

 

המאמן פליקס נעים אמר לקראת המשחק: "ברור שהיינו מעדיפים להיות תלויים בעצמנו או, לצבור כמות נקודות גבוהה יותר שהייתה מעמידה אותנו בסיטואציה בטוחה יותר, אבל המציאות מראה אחרת ועם זה נתמודד".


 

על הסיכויים: "בכל אחד מהמשחקים מאז שחזרתי להפועל כפר סבא באנו באותה גישה שבה אנחנו שואפים לניצחון, במשחק הראשון נגד הפועל תל אביב זה הלך פחות טוב ובשני המשחקים האחרונים הצלחנו בצורה יפה, אנו מקווים לעשות את שלנו גם במשחק האחרון, נקלענו לסיטואציה מתוחה ומאתגרת ונעשה הכל מבחינתנו כדי לעבור אותה בהצלחה. העובדות חזקות וידועות לכולם, וכך גם ההרגשה של כל מי שקשור להפועל כפר סבא כולל אני".

 

בפן המקצועי, פליקס נעים ישמור על ה-11 שניצחו בקריית שמונה, כאשר אלי אלבז, שנמצא בכושר מצוין ימשיך לפתוח בחוד. "אנחנו צריכים לנצח ולקוות שבמגרשים האחרים התוצאות יהיו טובות עבורנו. ברור שזה לא תלוי בנו", אמרו שחקנים בקבוצה.



הפועל חיפה דרוכה: עם כל הכבוד לכפ"ס, יש לנו מטרות

בהפועל חיפה מתכוננים ברצינות רבה למשחק מחר (שבת, 20:30 ספורט4) מול הפועל כפר סבא. בקבוצה מבינים כי ההד התקשורתי סביב המשחק הוא גדול והמועדון לא ירצה להצטייר כלא ספורטיבי במקרה של הפסד מביך. 

בנוסף בחיפה מצהירים כי מאבקי ההישרדות כמעט ולא מעניינים אותם, והמטרה שלהם הייתה ונותרה לסיים במקום השביעי. "כבר כשהגענו לפלייאוף התחתון הצהיר הבעלים יואב כץ כי המטרה לסיים במקום השביעי ועוד לא סיימנו את העבודה. המקום השביעי מעניין אותנו לא פחות ממאבקי ההישרדות ועם כל הכבוד לכפר סבא, לנו יש את המטרות שלנו". 



המאמן ניר קלינגר, שיחזור לקווים לאחר עונש הרחקה, אינו מתכוון לבצע שינויים מהמשחק מול בני יהודה. המגן דור מלול והקשר חנן ממן לא התאמנו והיום יתברר אם יעמדו לרשות הצוות המקצועי בשבת. בתום האימון המסכם לקראת המשחק מחר בכפר סבא נערכה שיחת סקייפ עם הבעלים יואב כץ שאמר לשחקנים: "רציתי להודות לכם על עונה טובה, הכי מוצלחת שלנו ב-15 השנים האחרונות. חשוב לסיים במקום השביעי הן מבחינת המועדון והן מבחינת הקריירה האישית שלכם. מקום שביעי יהפוך את העונה מטובה לטובה מאוד". קלינגר שוחח עם השחקנים וביקש מהם מחויבות.


פלטהאוזן. מתרחק מהכרמל
פלטהאוזן. מתרחק מהכרמל

 

בנוסף במועדון כבר חושבים על העונה הבאה. השוער פיט פלטהאוזן, שסובל מסחרחורות ולא ישחק, מתרחק מהקבוצה והוא אינו מתכוון לרדת משמעותית מדרישותיו הכספיות. בקבוצה ייפגשו פעם נוספת עם הבלם ניסו קפילוטו והחלוץ שלומי ארביטמן. השניים אומנם הציעו הצעות כספיות ראשוניות גבוהות אבל בחיפה מבינים כי מדובר בתחילת המשא ומתן והצדדים יגיעו לסיכום.


הרכבים משוערים
הפועל כפר סבא: הפועל כפר סבא: רן קדוש, ליאור לוי, סלובודאן סימוביץ', איציק כהן, דושאן מאטוביץ', רז כהן, יובל יעקובוביץ', טל איילה, עומר פדידה, מאוויס צ'יבוטה, אלי אלבז.

הפועל חיפה: רובי לבקוביץ', דור מלול (ברונו פיניירו), ניסו קפילוטו, אופק פישלר, שמואל שיימן, לירן סרדל, דור פרץ, מקסים פלקושצ'נקו, חיים מגרלשווילי, אדילסון בהייה ועדן בן בסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי