לראשונה מ-88: מכבי חיפה תסיים מתחת למקום ה-5 אחרי 1:0 בסכנין

תאמבי
תאמבי | אודי ציטיאט

מוגרבי הנחיל הפסד נוסף לאקסית. הקהל הירוק שהגיע לדוחא הניף שלטים בגנות שחר, קרא בוז וקילל את עטר ("תוריד את סרט הקפטן"), החלוץ לא נשאר חייב. צפו בתמונות מהבלאגן

(גודל טקסט)
מכבי חיפה נוצחה הערב (שבת) בדוחא 1:0 על ידי בני סכנין לאחר שער של האקס פיראס מוגרבי ורשמה עוד נקודת ציון בעונה העלובה שלה: הפסד רביעי העונה לקבוצה מהמגזר ופעם ראשונה מזה 29 שנה שהיא תסיים את העונה מתחת למקום החמישי.


"הקופים הירוקים" הבטיחו וקיימו להחרים את המשחק ורק כמה עשרות מאוהדי הירוקים הגיעו למשחק כשבידיהם שלטי מחאה קשים ומעליבים נגד יעקב שחר ותוך שהם מקללים ללא הרף את אלירן עטר וקוראים לו להסיר את סרט הקפטן. 
החלוץ, שסופג אש מהקהל כבר תקופה ארוכה, הסתובב לעברם בעצבים וסינן מספר מילים, עד שגיא לוזון גער בו ודרש ממנו להתרכז במשחק. 


המחאה של האוהדים נגד הבעלים כאמור עלתה שלב והזעם שלהם כלפי הקבוצה ושחקניה שבר שיאים בעצם החרמת המשחק ובקריאות הזעם. חשוב לציין כי מרבית השחקנים ספגו קללות קשות ונראה היה כי הם מתקשים להתמודד עם הסיטואציה.


גכגכ
היציעים בדוחא ריקים, אלה שהגיעו לא הפסיקו לקלל. אודי ציטיאט

אוהדי חיפה מגבירים את המחאה נגד יעקב שחר. אודי ציטיאט
ג

עג
אוהדי מכבי חיפה זועמים



הרכבים
בני סכנין: אסף רז, עלי עותמאן, סגס תאמבי, מארון גנטוס, וונדרסון, איהאב שאמי, איהאב גנאיים, ניק לקס, פיראס מוגרבי, עידן שמש, יובל אבידור (סיראז' נסאר, 70).


מכבי חיפה: עומרי גלזר; איאד אבו עביד, שי בן דוד, הולמאר איולפסון, סאן מנחם, (יהב גורפינקל, 71), נטע לביא (מוחמד אבו פאני, 46), איתן וולבלום, גילי ורמוט, רועי קהת; פיטים אזמי (עמית זנטי, 58), אלירן עטר


מהלך המשחק


ארגון הקופים הירוקים הבטיח וקיים וחבריו מחרימים את המשחק. ביציעים רק כמה עשרות מאוהדי מכבי חיפה. חלק מאלה שהגיעו, מקללים את אלירן עטר, קוראים בוז לעברו וצועקים: "תוריד את סרט הקפטן". גם הבעלים יעקב שחר סופג קללות: "לא רוצים את שחר בחיפה".

 

דקה 6 – הזדמנות לחיפה, קהת מסר לאזמי שבעט מקרוב מעל השער.


דקה 26, 0:1 לבני סכנין – מוגרבי ניצל טעות קשה בהגנת הירוקים, עט על המציאה ומקרוב בעט פנימה.


דקה 44, עטר ענה לאוהדים – הקהל הירוק מקלל את אלירן עטר ללא הפסקה. החלוץ הסתובב לעברם וסינן כמה מילים, גיא לוזון גער בו ודרש ממנו להתרכז במשחק.


דקה 57 – אבו עביד הגביה לרחבה, קהת נגח טוב, רז הדף מצוין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי