רק רשת: אלי חכמון נבחר לשפוט בגמר גביע המדינה

אוהדי מכבי
אוהדי מכבי | דור קדמי

שחקני הפועל באר שבע רקדו ונהנו כל הלילה, דיימון סימפסון מצא בית חדש. וגם: מוטי ברשצקי נפרד מאריאל הרוש

(גודל טקסט)

אחרי ירידת הליגה של הפועל תל אביב, לא ברור בכלל איזה סגל יעמוד לרשות המאמן אשר יהיה בעונה הבאה בליגה הלאומית. שחקני הקבוצה, במספר פוסטים ברשתות החברתיות פרסמו את אשר על ליבם, במה שנראה יותר כמו פרידה מהקבוצה. קשרה ההתקפי של הקבוצה מוטי ברשצקי הגיב לפוסט של אריאל הרוש באופן שיותר ממרמז על עזיבתו של השוער: "בהצלחה בהמשך הדרך". (לחצו כאן לידיעה המלאה)


18:25: אוהדי מכבי תל אביב ב"הלוויה" להפועל
כ-150 אוהדי מכבי תל אביב התאספו לפני המשחק מול מכבי פ"ת וחגגו את "מסע הלווייה של הפועל ת"א". הם חילקו לכל הנוכחים מודעות אבל והבהירו היטב לאנשי התקשורת והצלמים שיזהרו להתקרב או לצלם.


בכר
אוהדי מכבי תל אביב חוגגים על חשבון האדומים (פרטי)


16:17: שחקני ברייטון חוגגים בלאס וגאס

אחרי שהבטיחה עליה לפרמייר-ליג שחקני ברייטון יצאו לחופשה משותפת בלאס וגאס. בירם כיאל שיתף חוויות.





 

Had an amazing week with the boys, love you all! #lasvegas

A post shared by beram kayal 7 (@b.kayal7) on



15:52: חכמון ישפוט בגמר גביע המדינה

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים החליטה היום על הצוות שינהל את משחק גמר גביע המדינה בין מכבי תל אביב לבני יהודה ביום חמישי הבא (25.5, 20:45, טדי). השופט הראשי יהיה אלי חכמון, עוזרי השופט הם דודו ביטון ומתי יעקובוב, שופטי הרחבה זיו אדלר ואיתן שמואלביץ', השופט הרביעי הוא גל לייבוביץ'.

 

יו"ר איגוד השופטים, עוזי יצחקי, אמר: "אני מאחל הצלחה לצוות שנבחר לנהל את משחק הגמר היוקרתי ומאמין כי ייטיבו לשפוט כפי שעשו במהלך העונה כולה. איגוד השופטים יכול להביט בסיפוק רב על האופן בו נוהלו משחקי הפלייאוף התחתון המותחים והדרמתיים. כל צוותי השיפוט עשו עבודה נאמנה והעובדה שאיש אינו מזכיר את השיפוט כגורם בזהות הנשארות/יורדות היא עדות נוספת למקצועיות הגבוהה של הצוותים. אני מסופק מכך שההחלטה לנהל את כל משחקי הפלייאוף עם צוותים של 6 שופטים הוכיחה את עצמה".


15:51: פיקה שוחרר מבית החולים

ברצלונה הודיעה על שחרורו של ג'רארד פיקה מבית החולים אחרי ששהה בו בלילה האחרון בגלל כאבים חזקים כתוצאה מווירוס. הבלם לא התאמן כל השבוע ואושפז בבית החולים. בארסה תשחק בלעדיו נגד לאס פלמאס (21:00).


ג'רארד פיקה. שוחרר מבית החולים. צילום: gettyimages



15:50: סנדרו סיכם באברטון

"טיימס" הלונדוני פרסם שסנדרו, שחקן ברצלונה לשעבר ששיחק העונה במלאגה, סיכם באברטון שתשלם עבורו את סעיף השחרור בסך 6 מיליון יורו. לפי הדיווח מאמן הטופיז רונלד קומאן היה ביום ראשון האחרון במשחקה של מלאגה נגד סלטה ויגו ונפגש עם סוכנו של השחקן גינס קרבחאל. 


15:48: ויניסיוס השיג את החולצה של רוביניו
ויניסיוס ג'וניור בן ה-16 של פלמנגו, שסגר בריאל מדריד, הופיע הלילה לראשונה בקבוצת הבוגרים במראקנה נגד אתלטיקו מיניירו (1:1). ויניסיוס התקשה להראות את היכולת שהביאה לו פרסום גדול והתרגש מאוד. "האוהדים קראו בשמי וזה גרם לי להיות עצבני ונרגש", אמר. הוא לפחות הצליח להשיג אחרי המשחק את חולצתו של רוביניו המשחק אצל היריבה. "גדלתי עליו. הוא אחד הגיבורים שלי".

Vinícius Jr made his senior football debut for Flamengo vs Atlético Mineiro yesterday. Highlights: https://t.co/bCUGbN2A36

— Paulo Freitas (@Cynegeticus) May 14, 2017



13:15
וקצת על הירידה של הפועל תל אביב (בכל זאת פעם ב-28 שנה) – קשרה ההתקפי של הקבוצה מוטי ברשצקי הגיב לפוסט של אריאל הרוש באופן שיותר ממרמז על עזיבתו של השוער: "בהצלחה בהמשך הדרך". (לידיעה המלאה על תגובות שחקני הפועל ת"א לחצו כאן)


11:40

אחרי אפיזודה קצרה (ודי מוצלחת) במכבי תל אביב דיימון סימפסון מצא בית חדש – טרוטאדמונדוס מוונצואלה.



#Atención⚠ | Diamon Simpson es el nuevo importado del #ExpresoAzulpic.twitter.com/NFzbrybAsz

— TROTAMUNDOS BBC (@trotamundosbbc1) May 13, 2017



09:34: חגיגות האליפות של הפועל באר שבע

הפועל באר שבע ערכה את חגיגות האליפות לעיני רבבות אוהדים באירוע חגיגי שאורגן על ידי העירייה. בתפריט: הצגת שחקנים מלהיבה, הנפת צלחת האליפות, שלומי שבת ועוד. כל התמונות והסרטונים.



 

מי יכול עלינו

A post shared by Hapoel Be'er Sheva's Fans Page (@hapoelbsh) on




 

⚪️❤️⚪️championship 2016/17⚪️❤️⚪️

A post shared by וובה בראון (@vova15) on




 

חגיגות האליפות❤❤❤ #ישאליפותלהפועל

A post shared by העמוד הרשמי למאור בוזגלו (@maor_buzaglo_fans) on




 

Had an amazing week with the boys, love you all! #lasvegas

A post shared by beram kayal 7 (@b.kayal7) on


 

עדן שרה, העיר רוקדת. יש אליפות!!!! ‼️C H A M P I O N S @edenben_zaken

A post shared by 〽️AOR BUZAGL⚽️ (@buzaglomaor_11_official) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי