בהפועל חיפה ינסו לסכם עם ארבייטמן וקפילוטו לעונה הבאה

שלומי ארבייטמן
שלומי ארבייטמן | ערן לוף

בקבוצה, שהפסידה 1:0 אמש להפועל כפ"ס, רוצים לסגור עם הבלם ("הפספוס הגדול היה בגביע המדינה") והחלוץ. בימים הקרובים: ההודעה על הישארותו של קלינגר כמאמן

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה עובדים במרץ על העונה הבאה, כשבקבוצה ינסו להגיע לסיכום עם הבלם ניסו קפילוטו והחלוץ שלומי ארבייטמן לקראת העונה הבאה. בנוסף בחיפה יקבלו החלטה השבוע לגבי כל הזרים ובתחילה השוער ההולנדי פיט פלטהאוזן.


בנוגע לעמדת המאמן, בימים הקרובים יודיעו במועדון על המשך דרכו של ניר קלינגר – שהובא באמצע העונה בתור מנג'ר – כמאמן הקבוצה. 
קלינגר והבעלים יואב כץ צפויים להגיע לסיכום על המשך ההתקשרות באופן הנוכחי והודעה על כך תצא בקרוב. לגבי ההפסד להפועל כפר סבא 1:0 אתמול (שבת), שקבע כי הקבוצה תסיים במקום השמיני, אמרו אתמול במועדון באכזבה: "כפר סבא רצתה יותר וראו את זה על כר הדשא". 


קפילוטו דיבר לאחר המשחק וסיכם את העונה: "רצינו לסיים את העונה במקום השביעי אבל זה לא הסתדר ובכל זאת סיימנו את העונה בלי מאבקי תחתית. הפספוס הכי גדול שלנו היה בגביע המדינה מול הפועל רמת גן".



ניר קלינגר. לא יחזור לעמדת המנג'ר ככל הנראה (ערן לוף)



אכזבה בהפועל חיפה לאחר שהקבוצה הפסידה להפועל כפר סבא וסיימה במקום השמיני בטבלה. בחיפה דיברו בשבועות האחרונים על הרצון לסיים במקום השביעי אבל לבסוף הפסד בכפר סבא מנע זאת. "כפר סבא רצתה יותר וראו את זה על כר הדשא" אמרו בחיפה בסיום.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי