פרסום ראשון: הבלם קרלוס קווייאר סיכם לעונה בקריית שמונה

קוויאר
קוויאר | דני מרון

חיים סילבס יכול לסמן "וי" ראשון: הבלם הוותיק יעזוב את מכבי פתח תקווה ויצטרף לקבוצה של איזי שרצקי. דיא סבע מבוקש, גוטליב חוזר אך מעדיף לעבור לרוסיה

(גודל טקסט)

פרסום ראשון. עירוני קריית שמונה רק סיימה אמש (שבת) את העונה וכבר חושבת קדימה בגדול. לספורט1 נודע כי המאמן החדש חיים סילבס סיכם עם בלם מכבי פתח תקווה, קרלוס קווייאר שיעלה צפונה בתום העונה ויחזק את מרכז ההגנה.


הספרדי הוותיק בן ה-35 זכה להצעה מהמועדון באם המושבות בו הוא משחק בעונה ואף התלבט אם לחתום לעונה נוספת או לשוב לספרד ואף שקל פרישה, אך ההצעה של איזי שרצקי קסמה לו יותר. המאמן גישש גם עם בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב שהבהיר כי הוא מעדיף לחתום בליגה הרוסית.



 



בקבוצה יבצעו מיני מהפכה בסגל השחקנים. פרט להחתמתו הצפויה של קווייאר יש נטייה להשאיר את שלושת הבלמים – יוגב הוזהורוי, דין מימוני ובר הלל הצעיר. המגן השמאלי מילוש ראדיבוייביץ' הוחתם וכעת בודקים אופציות של מגן ימני במקום עודד אלקיים שעוזב למכבי פתח תקווה. כפי שפורסם בספורט1, בקבוצה החליטו כי דידייה ברוסו ואופיר קריאף יישארו וינסו לממש גם את האופציה של הקשר שלומי אזולאי ששייך למכבי תל אביב.


שם נוסף שעלה על הפרק במועדון הוא קשר מכבי נתניה דיא סבע. לשחקן, שכבש העונה 17 שערים, אמנם חוזה במועדון הצהוב, אך כרטיסו שייך לבעלים של טוברוק אריק איזיקוביץ והאחרון נמצא ביחסים חמים עם הבעלים של קריית שמונה איזי שרצקי. בקבוצה יבדקו אם ישנה אופציה לרכוש את השחקן. בהתקפה במועדון יממשו את האופציה של שובל גוזלן וינסו להחתים חלוץ זר. מעמדו של החלוץ שלומי אזולאי מתנדנד וסילבס יצטרך לקבל החלטה בנושא.


בג
גוטליב, מעדיף לעלות לרוסיה (דני מרון)


במישור המקצועי, במועדון הביעו שביעות רצון למרות ההפסד 2:1 להפועל אשקלון. במועדון, שספג לא מעט ביקורות בשל היכולת ב-4:1 להפועל כפר סבא במחזור הקודם, היו מרוצים מהגישה והמחויבות של השחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי