קורצקי: חשבתי ששחקנים יגיעו בגלל השם הפועל ת"א וטעיתי

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

"לוזון עזב כי ידע שקשה להביא רכש", "ויתרתי במקרים מסוימים בגלל סגל קצר", "כל שחקן שהיה פנוי הבאנו", "הרזומה שלי נפגע אין ספק". המאמן שירד עם האדומים ירה ב-103FM

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב נפרדה אמש (שבת) מליגת העל בסוג של רעידת אדמה. המאמן מנחם קורצקי שהגיע במהלך העונה וכמעט הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה במחזור הסיום למרות הורדת הנקודות התייחס לעונה הקשר בראיון בתוכנית הספורט של FM103: "הייתי קרוב להשאיר את המועדון בליגה וזה מועדון ענק. גיא לוזון עזב כי הוא ידע שקשה מאוד להביא שחקנים בינואר. אני חשבתי שהשם הפועל תל אביב, שחקנים ירצו לבוא בגללו – טעיתי בזה. היו עסקאות על הפרק שנפלו".


הסגל: "כל שחקן שהיה פנוי בסוג ההעברות הבאנו. קיבלתי שחקנים שרציתי. אני לא חושב שהשחקנים שהבאנו הצליחו, בטח מבחינת אחוזי הצלחה. הצלחנו לחבר שחקנים ולהכניס אותם לכושר".



התקופה במועדון: "במצב נורמלי לא הייתי מוותר לשחקנים שעברו עבירות משמעת, במצב שנוצר הייתי צריך לעשות התאמות. שחקנים לא פגעו בקבוצה מבחינה טקטקית. היה לי סגל קצר ולא היתה ברירה".


קורצקי
קורצקי שבור. "לא מתכחש לרזומה שנפגע" (דני מרון)


כישלון בבחירת השחקנים: "זה או לא להביא בכלל או להביא. ההורדה של הנקודות, ולחבר שחקנים, היה משהו קשה. ניסינו הכל וזה לא הלך".



היחסים עם הבעלים: "היו לי קשרים מאוד טובים עם הבעלים, הם נתנו לי הכל ואני מאוד מכבד אותם. לפעמים יצאו דברים בתקשורת, אבל לא היתה לי שליטה על זה. גם אם רוצים לעשות דברים, יש דרך. מבחינתי קיבלתי מה שאני צריך ולא הצלחנו להישאר בליגה".



העתיד בהפועל: "קבענו להיפגש. נשב עם ההנהלה. אני מאוד מכבד את המועדון ואת הבעלים ואקבל כל החלטה".


ניסנוב
ניסנוב, ישאיר את המאמן? (דני מרון)


הקריירה שלו כמאמן שרוויה בירידות: "היתה הצלחה ותחילה של דרך של מה שרואים היום בבית"ר, לא חושב שנכשלתי. הרזומה שלי נפגע ואין ספק – לא מתכחש לזה. אנשים שמתעסקים בכדורגל מבינים שהקבוצות שלי משחקות כדורגל. גם בפתח תקווה וגם העונה, הקבוצות שלי היו עם רגל וחצי בהישארות".


המגן גל שיש הוסיף: "הרגשה קשה. מקווה שהפועל תחזור. אני לא פוסל כלום. אנקה את הראש ונראה. אני בהפועל מאז שאני ילד. השנה זה התחיל על פניו טוב ואז הגיעה החלפת מאמנים ועיכוב במשכורות, היתה עונה קשה. באמת האמנו שאפשר לשרוד, לא עמדנו בזה. כולם מאוכזבים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי