אבי לוזון: "סולומון לא למכירה גם תמורת 20 מיליון". רפואה חתם

מנור סולומון
מנור סולומון | עדי אבישי

במכבי פתח תקווה מתמוגגים מהכישרון הצעיר, שכבש ובישל ב-1:2 על מכבי ת"א. המאמן רשמית נשאר לעונה נוספת, אלקיים השבוע יצטרף רשמית. לידור כהן ינותח

(גודל טקסט)

 שביעות רצון גדולה במכבי פתח תקווה לאחר הניצחון אמש 1:2 על מכבי תל אביב, שקירב אותם מרחק נקודה בלבד מהמקום השלישי והשאיר להם סיכוי להגיע לאירופה דרך הליגה.

"הניצחון הזה, מעבר לכך שהוא משאיר לנו סיכוי לסיים במקום השלישי, גם חשוב כי סוף סוף ניצחנו קבוצה שמעלינו בטבלה", אמרו במועדון לאחר המפגש השביעי העונה מול הצהובים והראשון אותו הצליחו לנצח.

מי שכיכב היה הכישרון הצעיר מנור סולומון, עם שער ובישול במשחק ענק. יש לציין, שכשימלאו לו 18, יחתום סולומון על חוזה ארוך טווח במכבי פ"ת שלא מתכוונת למכור אותו בשנים הקרובות. "אף קבוצה גדולה לא פנתה אלינו ובכל מקרה אין לה מה לדבר איתנו. מנור סולומון לא למכירה גם תמורת 20 מיליון", הבהיר אבי לוזון.


לא למכירה. סולומון הצעיר חוגג (עדי אבישי)

בפ"ת הגיבו בפליאה לפרסום הראשון בספורט1 אמש על סיכומו של הבלם קרלוס קוויאר בעירוני ק"ש לעונה הבאה ואף ניסו לברר עם הבלם בשעות הלילה האם נכון הדבר. בפגישה שנערכה בין הצדדים לפני כחודש, כבר הסכים הספרדי להמשיך לעונה נוספת וגם בפני חבריו לקבוצה ציין זאת במשחק מול בית"ר ירושלים. "קרלוס הוא ג'נטלמן ולא נראה שהוא יפעל מאחורי הגב שלנו, אבל מצד שני בכדורגל הכול יכול להיות. נשמע פשוט מוזר שהוא יבחר ללכת דווקא לק"ש", אמר גורם בכיר במועדון.

בנוגע לחוזהו של המאמן קובי רפואה, לספורט1 נודע שחל שינוי בחוזה המקורי והמאמן חתם הבוקר רשמית על חוזה לעונה אחת נוספת בלבד ובחוזה לא מוכנסת אופציה לעונה נוספת.


רפואה עם אבי לוזון הבוקר, חותם על החוזה (דוברות המועדון)

בקבוצה אישרו שגם המגן הימני עודד אלקיים, שכבר סיכם בקבוצה וחתם על זיכרון דברים, יחתום רשמית במהלך השבוע הקרוב לאחר שקבוצתו עירוני ק"ש סיימה את העונה. אלקיים יחתום אצל המלאבסים בחוזה לשנתיים ויהיה הרכש הראשון.


קוויאר. במלאבס הופתעו מעזיבתו האפשרית (דני מרון)

הקשר לידור כהן, שכבש את שער הניצחון, יעבור ביום ראשון הבא לאחר המשחק מול מכבי חיפה ניתוח בקע שישביתו למשך שלושה שבועות, כך שהשחקן יוכל לחזור להתאמן לקראת פתיחת האימונים. כהן עצמו, סיכם: "זה כיף גדול. זו קבוצה שלא ניצחנו העונה ואין מאושר ממני לתת את הגול, במיוחד בדקות הסיום, שבדרך כלל זה הפוך. כשהגעתי לפה בינואר, הגעתי לא כשיר ב-100% והצוות נתן לי את כל האמצעים ואני שמח שהחזרתי להם.

"היה לנו ביטחון גם אחרי ב"ש ולא רק היום. גם היום כשנקלענו לפיגור ידענו להפוך את המשחק. אנחנו מקווים לעשות את העבודה ולנצח את המשחק האחרון. אנחנו באים לעשות את המקסימום בכל משחק ואמרנו את זה לפני ב"ש. אם נגיע למקום השלישי נהיה מרוצים ואם לא אז נחזיק אצבעות למכבי תל אביב (בגביע, ת.ח). גם במשחקים שהפסדנו, היינו במשחק וסבלנו מחוסר ריכוז. בשבועיים האחרונים הוצאנו את הדברים לפועל והצלחנו להבקיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי