ארבייטמן ופלטהאוזן צפויים לעזוב, הקבוצה תימכר?

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

המו"מ עם השוער ההולנדי הגיע למבוי סתום ונראה כי הפועל חיפה תשחררו, גם עתיד החלוץ לא ברור. עמותת 'עיר הפועלים': "הצענו ליואב כץ לרכוש את המועדון", הקבוצה מסרה: "לא הוגשה שום הצעה קונקרטית"

(גודל טקסט)
השוער ההולנדי של הפועל חיפה, פיט פלטהאוזן, נמצא בדרך החוצה מהמועדון. לאחר משא ומתן של מספר שבועות בין הבעלים יואב כץ לבין השוער, נראה כי הצדדים הגיעו למבוי סתום וכץ יקבל החלטה להיפרד מהשוער.


בסביבתו של הבעלים סיפרו כי הוא זועם על כך שהשוער מציב תנאים גבוהים למדי ואינו מעוניין להתגמש בנושא. "לאחר כל מה שיואב עשה למענו, ציפינו שפיט יתרום את חלקו במשא ומתן, אבל בינתיים זה לא קורה", אמרו בחיפה.


גם עתידם של שאר הזרים לא נקבע ובקרוב תיערך שיחה בין כץ לבין ניר קלינגר, בה יבהיר המאמן בנוגע לרצונו באשר לכל שחקן ושחקן. מי שעוד נראה שלא ימשיך בקבוצה הוא החלוץ שלומי ארבייטמן, שעוניין בחוזה גבוה ולמעשה להיות המשתכר הגבוה ביותר בקבוצה – אלא שבחיפה אינם מתכוונים לשלם סכומים אלה, במיוחד לאחר שהחלוץ היה בעונה בינונית ואף נפצע לקראת סיום העונה. "הסיכויים שארבייטמן יישאר הם חמישים אחוז. רק אם הוא יילך לקראת המועדון במשא ומתן, הוא יהיה כאן" אמר גורם במועדון.



ארבייטמן. דורש שדרוג שבמועדון לא ימהרו לאשר (ערן לוף)


בתוך כך, הוועד המנהל של עמותת 'עיר הפועלים' ומועדון כדורגל הפועל רובי שפירא חיפה הודיע הבוקר כי "לפני כשבועיים נערכה בתל אביב פגישה בין יואב כץ ובין נציג הוועד גל עשת וחבר העמותה פאר שמילוביץ. השיחה התקיימה ברוח טובה ועסקה באפשרות לאיחוד בין העמותה המפעילה את קבוצת האוהדים. נציג העמותה הבהיר בפני מר כץ את מחויבותנו לפעול למען הפועל חיפה אחת, חזקה וגאה, וכן את נכונות העמותה להיכנס למשא ומתן על רכישת המועדון ו/או חלק ממנו, לרבות אפשרות לרכישה בשלב הראשון של הזכויות על מחלקת הנוער.


"במהלך הפגישה הוסכם בין הצדדים על קיומן של פגישות המשך לצרכי הצגת תנאי פתיחה למשא ומתן, אך לצערנו (לא בפעם הראשונה ככל שמדובר במר כץ) לא צלחה דרכנו לקבוע איתו פגישה נוספת בטרם חזר למקום מגוריו בארצות הברית. הצעתנו למר כץ לפתוח במשא ומתן לרכישת המועדון, לרבות רכישה ראשונית של מחלקת הנוער בלבד, עומדת בעינה. הכדור נמצא כעת בידיו בלבד".


יואב כץ. תמיד מוכן לשוחח. צילום: ערן לוף

מהמועדון נמסר בתגובה: "מדובר בפגישה אקראית אשר התקיימה בכל זאת מתוך כבוד לנוכחים שהצטרפו לבקשתם לשולחן במסעדה בו ישב ואכל יואב כץ,  ובהמשך למדיניותו של הבעלים יואב כץ לחיזוק הקשר עם הקהל", נכתב בהודעה. "יצוין כי לפגישה הנוספת שנקבעה הם לא הופיעו".

 

"לא התקבל שום מסמך רשמי או הצעה קונקרטית לרכישת המועדון מידי מי שמתיימר לייצג את אותה עמותה. המועדון קורא לכל מי שהקבוצה יקרה לליבו להגיע למשחקי הפועל חיפה וכמובן נשמח לקבל הערות והארות בונות. הם מוזמנים לרכוש מנוי למשחקי הקבוצה בעונה הקרובה".

 

"באשר למחלקת הנוער, הנושא אינו על הפרק. נהפוך הוא יואב כץ מעורב במחלקה ובזמן שהייתו בארץ צופה במשחקי קבוצת הנוער ובכוונתו להשביח את המחלקה החל מהעונה הקרובה".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי