הניסנובים נעצו את המסמר האחרון

שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים | דני מרון

שחקן העבר של הפועל תל אביב טוען כי הבעיות הגדולות החלו דווקא כשהיה נראה שאירופה בדרך להיצבע באדום

(גודל טקסט)

 אין טעות שלא נעשתה בהפועל ת"א בשנים האחרונות – מימי מוני הראל, אלי טביב, חיים רמון, אמיר כבירי ולצערי גם בתקופת האחים ניסנוב היום. הבעיות הכי גדולות במועדון תמיד התחילו מכיוון ההנהלה, וזה מה שהביא את הקבוצה עד הלום, כשהמועדון הישראלי הכי מצליח בזירה האירופית הגיע לעברי פי פחת, כמה שנים אחרי שהיה בשיא שלו ונדמה היה שהוא הולך לכבוש את אירופה. כל זה אך ורק בגלל ניהול כושל.

את המסמר האחרון בארון, כך מתברר, נעצו דווקא הניסנובים. שמחתי בזמנו לשמוע על בואם, כיוון שאני זוכר מה עשה אביהם, ניסן ניסנוב ז"ל, עבור המועדון. הייתי בטוח שהם ישנו את הכיוון, אך לצערי לא כך קרה.

העסק לא התנהל בכלל כמו שצריך, גם מבחינה מקצועית, בלשון המעטה. בראש ובראשונה אפשר לראות זאת בהחלטה למנות את מנחם קורצקי למאמן. זו לא דמות שיכולה להוביל את הפועל ת"א. אין לו את הרזומה המתאים ובנוסף נוצר הרושם שכל מי שעבר בטעות ליד מתחם האימונים בוולפסון הולבש מיד במדי הקבוצה והוזנק למגרש. ככה מתנהלת שכונה ולא אימפריה בסדר הגודל של הפועל.

ואיך יכול להיות – ועד עכשיו אני לא מאמין ולא מצליח לקלוט זאת – שאוהדים יפרצו למשטח האימונים וינסו להכות שחקנים, יהיו חלשים או לא מתאימים ככל שיהיו? ומה שעוד יותר מרתיח, זה שעם כל הבעיות והפחתת הנקודות, לפני שלושה שבועות הפועל עדיין הייתה במצב טוב ונראה היה שהבטיחה את ההישארות. ההתרסקות המקצועית הזו ברגע האמת, כשהקבוצה תלויה בעצמה, אומרת למעשה הכל. איפה איפה הנשמה, איפה המחויבות, איפה הגליצ'ים? את כל זה ראינו באשקלון, לא בהפועל.

גם ההתמזמזות של עיריית תל אביב בכל הנוגע לבנייה מחדש של בלומפילד לא מועילה. בלי בלומפילד הפועל ת"א זו קבוצה בלי בסיס. אין מצב שהיא תרגיש בבית בערים כמו נתניה או פתח תקווה. לתשומת לבו של אדון ראש העיר, מר רון חולדאי.

רק עם בלומפילד, ועם שחקני העבר שהובילו את הפועל לעשור הטוב בתולדותיה בשנות השמונים, תוכל הפועל לחזור לעצמה בעתיד. לא יכול להיות שאף הנהלה בהפועל לא הכניסה אף שחקן עבר לשום תפקיד באגודה, ובמקום זאת העדיפה עוברי אורח שלא הוכיחו את עצמם בשום מקום ומיד קפצו כיתה להפועל. יומיים אחרי הירידה חשוב לומר: בלי בלומפילד ובלי ה-DNA של שחקני העבר המפוארים – לא תהיה הפועל ת"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי