הפועל באר שבע לא מפסידה גם לפרוטוקול, 1:1 מול בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים מול ב"ש
בית"ר ירושלים מול ב"ש | דני מרון

בן שהר העלה את האלופה ליתרון במשחק חסר חשיבות (29), יעקב בריהון השווה (51). הקבוצה של שרון מימר עדיין לא הבטיחה את המקום השלישי

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע לא אוהבת להפסיד גם במשחקים חסרי חשיבות. האלופה סיימה הערב (שני) ב-1:1 עם בית"ר ירושלים ורשמה משחק 12 ברציפות ללא הפסד.


למרות השמועות, ברק בכר עלה עם הרכב חזק יחסית ובא על שכרו בדקה ה-29 כשבן שהר העלה את האדומים ליתרון. הצהובים שחורים חזרו למשחק שש דקות בתוך המחצית השנייה מרגליו של יעקב בריהון ולמרות הניסיונות לא הצליחו להשיג את ההכרעה.



הקבוצה של שרון מימר תפגוש את מכבי תל אביב במחזור הבא וניצחון יבטיח לה את המקום השלישי ואת הכרטיס לאירופה. באר שבע מנגד תארח את בני סכנין בעוד משחק חסר חשיבות מבחינתה. 


הרכבים

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונט, דוד קלטינס, דן מורי, מרסל הייסטר (חן דילמוני, 32), אריק סאבו, קלאודמיר פריירה, דן איינבינדר, עידן ורד, יעקב בריהון (ישראל זגורי, 63), איתי שכטר.

 

הפועל באר שבע: דודו גורש, מתן אוחיון, וויליאם סוארס, מיגל ויטור, בן תורג'מן, ג'ון אוגו, וובה בראון (ניב זריהן, 74), מיכאל אוחנה (מהראן ראדי, 24), בן שהר (אור דדיה, 46), מוחמד גדיר, אנתוני וואקמה.




אוהדי בית"ר ירושלים שמחים לאידה של הפועל תל אביב (דני מרון)


מהלך המשחק
דקה 10 – הזדמנות להפועל ב"ש כשמיכאל אוחנה פרץ במרכז המגרש, מסר  לטוני וואקמה, זה בעט מ-25 מטרים חזק לעבר שערו של בוריס קליימן, השוער הדף את הכדור.  
.

דקה 14 – הזדמנות לירושלמים, אנטואן קונט פרץ מימין ומ-20 מטרים אלכסונית, בעט חזק לשערו של גורש, השוער הדף היטב. 


דקה 29, 0:1 להפועל באר שבע – גאדיר פרץ מימין, הגיע עד אל קו הרוחב ושלח כדור נהדר אל בן שהר. החלוץ בעט חזק פנימה ממרכז הרחבה. שער נהדר.




באר שבע חוגגת יתרון בטדי (דני מרון)


דקה 51, 1:1 – גורש הדף כדור חזק שנבעט לעברו על ידי עידן ורד, בריהון עט על המציאה ובעט מקרוב פנימה.


בית"ר ירושלים בדרך לשוויון מול האלופה (דני מרון)  


דקה  58 – עוד הזדמנות לירושלמים, כשסאבו ירה מ-20 מטרים. גורש זינק נהדר ומנע יתרון מהמארחת. 


דקה  72 – כדור רוחב של מתן אוחיון הגיע אל וואקמה על קו החמש, הניגרי בעט מעל השער של קליימן והחמיץ הזדמנות נהדרת לשער יתרון



דקה 87
– באר שבע הייתה קרובה לשער ניצחון. ראדי בעט היטב כדור חופשי כ-20 מטרים אלכסונית משער של קליימן,  הכדור נעצר במשקוף ומשם טס החוצה.

































































































מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי