אריק ינקו: הפועל ת"א זה מותג, הגשמתי חלום

אריק ינקו
אריק ינקו | הפועל ת"א, אתר רשמי

שוערם החדש של האדומים שגדל במועדון התרגש בראיון ל-103FM: "אם לא הייתי חותם לא הייתי שלם עם עצמי. רוצים שאהיה שוער בית והגעתי כדי להנהיג"

(גודל טקסט)

שוערה החדש של הפועל תל אביב, אריק ינקו, התראיין ל-103FM ולא נשמע שיש לו ספקות על הירידה שלו לליגה הלאומית:" אני חושב שהפועל תל אביב זה מועדון גדול בקנה מידה ארצי. זאת התקדמות גדולה בשבילי אפילו שזאת ליגה לאומית, ונקווה שזה רק לשנה כי זאת קבוצה חשובה לכדורגל הישראלי".

על מעמדו אמר: "אני מאמין שחוזה לשלוש שנים אומר שרוצים שאמשיך ורוצים שאהיה שוער בית, דיברתי עם הבעלים על זה. למה ששוער אחר יגיע במקומי? עד שירדתי לליגה הלאומית יבוא עוד שוער ליגת על ויירד?".


הצעה מנתניה: "הצעד הזה הוא לא ברירת מחדל, היתה לי הצעה מנתניה להיות שוער ראשון, ובכסף גדול יותר. העדפתי ללכת להפועל תל אביב ולהעלות לליגת העל. הפועל זה מותג, אני גדלתי בו וחוויתי את זה".







לסיום חתם: "כח ההרתעה של הפועל תל אביב גדול יותר ממועדונים גדולים אחרים כמו הפועל פתח תקווה למשל. אני לא אצטער על ההחלטה אלא להפך, אם לא הייתי בא לא הייתי שלם עם זה. תמיד היה לי לחלום לסגור מעגל ולחזור לשחק בהפועל תל אביב. הרגש הכריע בסוף, באתי להפועל כדי להיות מנהיג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי