"רפאלוב לא מיצה את עצמו בברוז' וסרב להצעה משופרת של מכבי חיפה"

ליאור רפאלוב. יפתח בספרד?
ליאור רפאלוב. יפתח בספרד? | צילום: עדי אבישי

בבלגיה טוענים: הקשר לא יגיע לכרמל. טוני מתקרב למועדון כמנהל ספורטיבי. פגישה נקבעה עם בלם הפועל תל אביב, ההודעה על החתמת דוס סנטוס תצא בקרוב

(גודל טקסט)
ראשי מכבי חיפה מקווים לסגור את נושא מינוי המנהל הספורטיבי כבר בימים הקרובים. במשך שעות ארוכות נפגשו אתמול (רביעי) ראשי המועדון למספר ישיבות בהן הוחלט לזרז את הנושא בכדי לקדם גם את הצטרפותם של שחקני הרכש גם זרים וגם ישראלים.


במועדון החליטו בשלב זה לא להמתין לרמון פלאנס שהיה המועמד המוביל להחליף את תור-כריסטיאן קרלסן שעזב את הארץ עוד לפני המשחק האחרון מול מכבי פתח תקווה. פלאנס, שמשמש כמנהל המקצועי של ראיו וייקאנו מהליגה השנייה, ביקש להמתין עד לסיום העונה ואילו בחיפה החליטו לא להמתין והחלו במגעים עם מועמד נוסף – המנהל המקצועי של חטאפה, טוני מוניוס. בנוסף פלאנס רצה לקבוע גם את הצוות המקצועי, אך בחיפה הבהירו כי לוזון והצוות שלו יהיו אלה שיפתחו את העונה הבאה בקבוצה.


טט
טוני, בקרוב בכרמל? 


טוני בן ה-49 שיחק בעבר באתלטיקו מדריד בצוותא עם אבי נמני, שהיה זה שגם המליץ לחיפה על מינויו. הוא שימש בעבר כמנהל מקצוע באתלטיקו מדריד ובשנים האחרונות משמש כמנהל מקצועי של חטאפה מהליגה השנייה שנלחמת על עלייה לליגה הראשונה.


ביממה האחרונה נערכו מספר שיחות בין הצדדים ובחיפה מקווים לסגור את הפרטים בימים הקרובים. בחיפה ציינו כי אכן הכוונה לסגור את המינוי של טוני, אך גם אישרו כי ישנו מועמד נוסף. אניס אלושי לא הגיע לאימון. הקשר הקוסוברי חזר למדינתו בשל מות אביו.


גוטליב
קרוב בדרבי של חיפה? (ערן לוף)


בבלגיה דווח שקלאב ברוז' שאיבדה כמעט כל סיכוי לזכות באליפות תעשה בדק בית רציני בקיץ ותיפטר מהמאמן מישל פרודום, חוסה אייסקיירדו, סטפנו דנסוויל ואחרים. ליאור רפאלוב הוזכר אף הוא, אבל לפי הפרסומים למרות שמכבי חיפה הגישה לו הצעה משופרת בהשוואה לחודשים קודמים הקשר דחה את האפשרות לעזוב. 


"רפאלוב רוצה להישאר לעוד עונה בברוז' ולהיפרד מהמועדון עם זכייה בתואר. הוא מרגיש שהעונה לא היה יכול להפיק מעצמו את היכולת הטובה שלו בגלל הפציעות ומרגיש חייב לקלאב ברוז'. הוא מרגיש מצוין במועדון", נכתב. 



במקביל, בקבוצה מקווים כי החתמתו הקרבה של המנהל הספורטיבי תזרז את הבאתם של שחקני רכש ישראלים וזרים. בחיפה סיפרו כי המשא ומתן עם בלם מכבי פתח תקווה אליסון דוס סנטוס סוכם וההודעה הרשמית תצא בשבוע הבא לאחר המשחק בין הקבוצות. הירוקים מקווים כי גם המגן פלוריאן קליין יענה בחיוב על ההצעה ויהפוך לרכש נוסף. שאר השחקנים הזרים צפויים להגיע בצוותא עם המנהל המקצועי החדש. בשבוע הבא אמורים ראשי חיפה להיפגש עם הבלם אדי גוטליב ולהציע לו להגיע לקבוצה.


בינתיים בקבוצה מתכוננים למשחק האחרון של העונה מול מכבי פתח תקווה (שבת, 20:30, ספורט1). גיא לוזון מתכוון להעלות מספר רב של שחקני נוער בכדי לבדוק מי מהם יתאים לסגל בעונה הבאה. גארי קגלמאכר ומוחמד עוואד יחזרו לסגל לאחר שחסרו מול סכנין בגלל צהובים. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "אנחנו כבר מחכים שהעונה הגרועה הזאת תיגמר ונצא לחופש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי