מנכ"ל סכנין אישר: נפגשנו עם עמיר תורג'מן

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | צילום: דני מרון

חאלד דוכי ל-103FM: "הוא מועמד ראוי", גם בנאדו ובלבול ברשימות. מרבית השחקנים יישארו

(גודל טקסט)
בבני סכנין מתכוונים להיפגש גם עם אריק בנאדו למשרת המאמן לעונה למרות שעמיר תורג'מן היה ונשאר המועמד המוביל. תורג'מן מסיים עונה מוצלחת בבית"ר ת"א/רמלה מהלאומית בעוד בנאדו פוטר בראשית העונה מבני יהודה.


יוסי אבוקסיס ידריך את הקבוצה בפעם האחרונה במשחק הנעילה של העונה בחוץ מול הפועל באר שבע (19:00, שידור ישיר בספורט1). יחד עם אבוקסיס יעבור לבני יהודה גם עוזרו אורי, הבן של, גוטמן. לעומתם חואן קרלוס גונסלס, מאמן הכושר, ומוטי אזולאי, מאמן השוערים, צפויים להמשיך.




בסגל השחקנים לא צפוי שינוי מהותי למרות שהקבוצה טרם הודיעה על מימוש אופציה עבור שחקנים רבים. המימושים יתבצעו רק לאחר מינוי המאמן החדש. ראשי סכנין ייפגשו גם עם השוער מחמוד קנדיל ויציעו לו חוזה חדש. קנדיל וז'אורז'יניו, שמחוזר בידי בית"ר ירושלים, ייעדרו מהמשחק מול באר שבע.


דוכי ל-103FM: "ישבנו עם תורג'מן, הוא מועמד ראוי"

מנכ"ל המועדון חאלד דוכי סיפר בראיון ל-103FMעל החיפושים אחר מאמן לעונה הבאה: "יש לנו הרבה גישושים, ישבנו עם חלק מהמועמדים, ביניהם עמיר תורג'מן. הוא בחור טוב ומוכשר והוא מועמד ראוי, אבל מותר לנו לבדוק עוד מועמדים. מרקו בלבול מאמן ראוי, הוא עשה עבודה טובה בסכנין, אבל יש לו חוזה בנבחרת. לא פנינו אליו, אני מאוד מעריך אותו".

 

על אבוקסיס: "לא נעלבנו ממנו. קיבלנו את ההסברים שלו. רצינו שיישאר, אבל אנחנו מבינים שזה החיים. אני חושב שגם בשבילו היה טוב שיישאר".




עמיר תורג'מן.
עמיר תורג'מן. "מועמד ראוי" (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי