תגובות קשות בב"ש לנאום בוזגלו: "יש דרך לסיים את הקשר"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

שחקנים בקבוצה הגיבו בחריפות לראיון של השחקן בעמוד הפייסבוק: "רצינו שימשיך, עכשיו אנחנו מבינים שצריך לעשות סוויץ'. ב"ש הייתה לפניו וגם תהיה אחריו"

(גודל טקסט)
"הירידה לספסל פגעה לי בקצב ותסכלה אותי", "יש לי סכסוך עם מאור מליקסון", "לא נעים שהאוהדים קוראים לי בוז, אני לא בגנון", "לא הייתי עושה מה שדור אלו עשה, זה לא מכבד אותו ולא את הקבוצה". הראיון של מאור בוזגלו היום (חמישי) בעמוד הפייסבוק עורר סערה גדולה בהפועל באר שבע וגרר תגובות קשות.


פחות מ-48 שעות אחרי שהתבדח עם אלונה ברקת דרך הרשת החברתית על קעקועים ושאר ירקות, וסמוך למועד שבו התחיל להתלוצץ עם רופאיו הוכיח בוזגלו שהוא בכושר רטורי מעולה. לא חלפו יותר מכמה שעות מאז שנותח בברכו, והקשר שיחרר את חרצובות לשונו. בלי מעצורים, משוחרר מבלמים אמר כל מה שבא לו. לעולם הוא לא יוכל לטעון שדבריו הוצאו מהקשרם.


 

"נאום בוזגלו" התקבל בחדר ההלבשה בתדהמה. שלא לציטוט אמרו שחקנים בקבוצה: "חבל מאוד שמאור בחר בדרך הזאת. קשה להבין אותו, במיוחד אחרי שאלונה התנהגה כלפיו באצילות, כשהלכה לקראתו והציעה לו לחתום על חוזה חדש בתנאים של החוזה הישן. זוהי פציעה שנייה בברך, ומדובר בתקופת החלמה לא קצרה שצפויה לו. הוא אמנם ענק אבל כבר לא ילד. כנראה שהבנאדם חי בסרט. אם זו תגובתו לנדיבות של אלונה, אז כנראה שהוא בכל זאת מתואם עם אבא שלו. זכותו המלאה לדחות את ההצעה ולחפש את מזלו במקום אחר, ועדיין יש דרך לסיים איתנו את הקשר".

 

יש הרואים בנאום חצייה של עוד קו אדום מצדו של בוזגלו. שחקן נוסף בקבוצה אמר לספורט1: "מאוד רצינו שמאור ימשיך להיות חלק מאיתנו, והנה עכשיו אנחנו מבינים שהדברים לא מסתדרים. אנחנו מבחינתנו צריכים לעשות סוויץ'. ביום שני בן שהר הבקיע גול גדול נגד בית"ר ירושלים ובמקום לפרגן לו מתעסקים בציוצים של בוזגלו. נכבד את השיקולים שלו, ונמשיך הלאה. באר שבע הייתה לפני בוזגלו ותישאר אחריו". 


לעומת השחקנים, בהנהלת המועדון הגדירו את הראיון כ"חלבי" והחליטו כי אין בכוונתם להגיב. 



מאור בוזגלו. לא יוכל לטעון שדבריו יצאו מהקשרם. צילום: דני מרון
מאור בוזגלו. לא יוכל לטעון שדבריו יצאו מהקשרם. צילום: דני מרון




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי