טוני על סף חתימה כמנהל המקצועי של מכבי חיפה

טוני
טוני | AFP

המנהל המקצועי של חטאפה הוא המועמד המוביל להחליף את קרלסן, ובמועדון אף אישרו לספורט1 מו"מ מתקדם במיוחד: "הוא ישוחח עם גיא לוזון לפני החתימה"

(גודל טקסט)

אם לא יהיו התפתחויות של הרגע האחרון, נראה שבימים הקרובים תודיע מכבי חיפה על טוני, מנהלה המקצועי של חטאפה מליגת המשנה בספרד, כמחליפו של הנורבגי תור כריסטיאן קרלסן שכבר נפרד.

בכיר במכבי חיפה אישר היום לספורט1 כי המו"מ עם טוני נמצא בשלבים מתקדמים ביותר, למעשה אף סיפר כי כבר הוחלפו טיוטות חוזה, לאחר שמנהלה המקצועי של ראיו וייקאנו רמון פלאנס ביקש להמתין עם החתימה עד לסיום העונה של קבוצתו בחודש הבא, תנאי שבמכבי חיפה סירבו לקבל.

במכבי חיפה סיפרו כי רמון פלאנס ביקש לקבוע את הצוות המקצועי, בעוד במועדון הבהירו כי גיא לוזון וצוותו ימשיכו כרגיל, ואילו טוני, אם אכן יגיע, עודכן בכך שאין כוונה להחליף את הצוות הישראלי ואף סיפרו כי השניים ישוחחו עוד לפני חתימתו בקבוצה כדי ליישר קו.

חטאפה מדורגת במקום השלישי בליגת המשנה בספרד, סיכוייה לסיים באחד משני המקומות הראשונים שמובילים לליגה הבכירה די קטנים, ועל כן היא צפויה להשתתף בפלייאוף העלייה בספרד – משמע שטוני יסיים רשמית את העונה רק באמצע חודש יוני ויוכל להגיע ארצה עוד אחרי הזמן בו קיוו שיגיע רמון פלאנס, לפני שנפלה מועמדותו.

גורמים במכבי חיפה טענו שטוני, בנוסף לשיחה הצפויה עם גיא לוזון, יגיע ארצה לפגישת עבודה אחת לפחות עוד לפני סיום העונה בספרד, ולאחר שישתחרר מכל חובותיו לחטאפה יעבור להתגורר בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי