ברק יצחקי: גם כשהייתי בתקופה טובה לא רצתי לבקש חוזה

יחזור לבירה? ברק יצחקי
יחזור לבירה? ברק יצחקי | צילום: עדי אבישי

חלוץ מכבי תל אביב התראיין לפני המשחק נגד האקסית ברדיו ירושלים: "מכבי ת"א זה כמו אירופה, יש לי אליהם מחוייבות גדולה". על ירידת: הפועל ת"א: "הם יחסרו"

(גודל טקסט)

בשבת ישחקו מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים במשחק האחרון לעונת 2016/17, וברק יצחקי התראיין לפני ההתמודדות ברדיו ירושלים.

על מצבו: "נגד בית"ר ירושלים בחצי גמר גביע המדינה קרעתי רצועה אבל עכשיו אני בריא ברוך השם, מתאמן סדיר כבר שבועיים וחצי".


התקופה של מכבי: "אנחנו מתאמנים טוב. בדרך כלל מי שלא רוצה להיפצע תמיד נפצע אז אני לא יודע עם איזה הרכב נעלה, עד שאנחנו מגיעים שעה וחצי לפני המשחק אנחנו לא יודעים מי ישחק".

תחושות במועדון: נכון שאחנו מאוכזבים משנה שניה ברצף בלי אליפות, פתיחת העונה לא היתה טובה מבחינת רמת הכדורגל גם אם התוצאות היו בסדר".



מאוכזבים משנה שני ברציפות בלי אליפות
"מאוכזבים משנה שני ברציפות בלי אליפות"

 

המשבר העונה: "הגיע משבר קטן ואז הגיעו הפיטורים וג'ורדי אימן והכל. תפקידי הוא להיות על המגרש. אין ספק שלשוטה היו את השיקולים שלו והשחקנים שלו. התחלתי את המשחק בכפר סבא לפני שהוא עזב והבקעתי ואז נגד אשדוד שוב".

אנגלידיס: "אנגלידיס תמיד בקשר עם השחקנים וללא קשר למאמן כזה או אחר, זה משהו נורמלי". 

שנה הבאה: "אני לא יודע מה איתי בשנה הבאה אבל הרבה לא יודעים". 

ג'ורדי: "אין לי מושג אם הוא ממשיך אני לא יודע מה קורה. בתקשורת למדו לדעת שמכבי ת"א זה מועדון מסודר והם יודיעו מה שיודיעו. אני מסיים חוזה בסוף שנה. גם כשהייתי בתקופה טובה לא רצתי לתקשורת ואמרתי שאני רוצה חוזה. בינואר וגם בתחילת שנה הייתי קרוב לבית"ר". 

וידיגאל: "אני לא אוהב להשוות בין מאמנים וזה לא פייר, לכל אחד יש הדרך והשיטה שלו. המאמנים שעברו פה הצליחו ומצליחים מאוד". 




"הפועל תל אביב מוסיפה צבע לליגה"

 

בית"ר: יש לי מחויבות מאוד גדולה למכבי ת"א שהיתה איתי ברגעים קשים שעברתי בקריירה, המועדון הזה תמיד תמך בי ואני לא יכול לשכוח. כולם יודעים על החיבה שלי לבית"ר שזה המקום שהתפתחתי בו וגדלתי בו". 

הפערים הכספיים בין מכבי לאחרות: כסף זה דבר מאוד משמעותי בכדורגל וזה בתוספת סדר וארגון נותן שקט על המגרש. אני חושב שעכשיו אחרי שעשו כסף שחקנים שיעזבו ירצו מקום שטוב להם".

שקט תקשורתי: אני זוכר בשנה הראשונה שהצוות החדש הגיע מתחם האימונים נסגר. לפני זה היו עיתונאים ואוהדים שהיו מגיעים לאימונים ואחרי שג'ורדי סגר הכל אף אחד לא רואה כלום חוץ מיום אחד לרבע שעה. מכבי תל אביב זה כמו אירופה ואני חושב שזאת הדרך. מאוד חשוב לתת שקט לשחקנים".

דרבי: "זה לא שלא נורא שאין. אני לא שמח בנפילתם של אנשים אחרים. הפועל תל אביב זה מועדון ענק בכדורגל הישראלי ובאירופה ואי אפשר לקחת את זה מהם. אני לא שמח מזה ואני חושב שהם מוסיפים הרבה צבע לליגה. מאוד רציתי שאשקלון יישארו כי זאת הקבוצה הראשונה שגדלתי בה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי