המגן הארגנטינאי פבריסיו פונטניני הוצע למכבי חיפה

פבריציו פונטניני
פבריציו פונטניני | טוויטר

השחקן ברשימות של הירוקים. טוני מוניוס יחתום בימים הקרובים, מחכים לתשובה ממספר ישראלים בכירים. זעם על זנטי לאחר ההרחקה ב-0:0 מול מכבי פ"ת ("חייב להתבגר"). לוזון לשחקנים: "לא כולם היו מחויבים"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה סיימה אתמול (שבת) את העונה הכושלת של המועדון מזה 29 שנים. הקבוצה אמנם סיימה את המשחק בתיקו מאופס מול מכבי פתח תקווה, אך מה שייזכר מהמשחק הזה, זאת הכמות הדלה של האוהדים כאשר רק 4,000 מהם הגיעו למשחק.

 

במועדון הירוק מקווים להגביר את ההחתמות לעונה הבאה, כאשר המאמן גיא לוזון ציין אתמול ואמר: "נחתים בין 4-5 שחקנים בשבועיים הקרובים ללא קשר למינוי המנהל המקצועי". במועדון מקווים כי בימים הקרובים יסכם המנהל הספורטיבי, טוני מוניוס, את הפרטים האחרונים וינחת בארץ בכדי לחתום על חוזה רשמי.


 

בכל מקרה בחיפה מתייעצים וכבר ערכו מספר שיחות לגבי שחקני הרכש אותם רוצה הצוות המקצועי, והמנהל הספורטיבי אישר את הגעתם של השחקנים החדשים. בין השאר בחיפה מקווים להחתים בימים הקרובים את המגן האוסטרי פלוריאן קליין. הבלם אליסון דוס סנטוס, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, אמור לעזוב את ישראל ביום שלישי לחופשה בברזיל ועד אז יוזמן למשרדי ההנהלה כדי לחתום על החוזה.

 

הבלם אדי גוטליב שנמצא על הכוונת של הצוות המקצועי יתן תשובה בימים הקרובים. חברו של גוטליב מהעונה האחרונה בהפועל תל אביב, עומרי אלטמן, גם כן צפוי לסגור את תנאיו. בנוסף בחיפה ימשיכו בשיחות עם מספר שחקנים ישראלים בכירים ויעשו מאמצים רבים כדי להביא עוד ישראלי כאשר ברשימה נמצאים המגן השמאלי אופיר דוידזאדה והקשרים דן איינבינדר ועומר אצילי. לוזון התייחס לרכש החדש לעומת העונה האחרונה: "הסגל העונה היה לא מאוזן והיה ללא מגן ימני, בלם מהיר, מגן שמאלי חזק, קשר אחורי משמעותי וחלוץ. גם אם היינו עושים את האימונים הטובים ביותר ועובדים בצורה טובה מבחינה טקטית היה קשה להוציא משהו מהסגל הקיים".

 

בגזרת הזרים פרט לדוס סנטוס, קליין וגארי קגלמאכר שימשיך עונה נוספת שאר השחקנים יוחתמו על ידי המנהל הספורטיבי. לאחרונה הוצעו לקבוצה שחקן ההגנה הארגנטינאי פבריסיו פונטניני (27) שזכה בעבר בגביע הליברטדורס עם סאן לורנסו והעונה משחק באו'היגינס מצ'ילה והחלוץ סטפן שצ'פוביץ' (27) ששיחק בעבר בישראל בהפועל עכו ומ.ס אשדוד והעונה שיחק בחטאפה הספרדית משם מגיע טוני מוניוס. הסרבי מיעט לשחק העונה וכבש רק שער בודד. הארגנטינאי מיוצג על ידי סוכניו ישראל אברג'יל ותמיר כפיר מסוכנות השחקנים PFT.




גיא לוזון. הוא יחתים שחקנים בלי קשר למנהל המקצועי (ערן לוף)
גיא לוזון. הוא יחתים שחקנים בלי קשר למנהל המקצועי (ערן לוף)


הצוות המקצועי צפוי גם לקבל החלטה לגבי השחקנים הצעירים בוגרי מחלקת הנוער שקיבלו הזדמנות במשחקים האחרונים, מי מהם יהיה בסגל הקבוצה בעונה הבאה. במועדון הביעו אתמול כעס רב כלפי הקשר עמית זנטי שהורחק לאחר פגיעה במגן מכבי פתח תקווה אורי מגבו. "לפני הכל, כל שחקן צריך להבין את המשמעות של מעשיו, זנטי יהיה חייב להתבגר", אמרו במועדון.

 

פרט להחלטות מקצועיות בגזרת השחקנים, היום יוזמנו חלק מעובדי המועדון לפגישות סיכום העונה אצל המנכ"ל אסף בן דב וישמעו על עתידם. בין השאר מדובר בעוזר המאמן מייק פירסט, הסקאוט גוסטבו בוקולי ומאמן השוערים גיורא אנטמן. מאמן הכושר אורי הראל ימשיך עונה נוספת ואליו יתווסף בעונה הקרובה גם ערן שדו שמגיע מעירוני קריית שמונה.


המאמן גיא לוזון ערך הבוקר שיחת סיכום העונה עם השחקנים ואמר להם:"הציפיות ממועדון גדול כמו מכבי חיפה הן גדולות והעונה נכשלנו. חלק מהשחקנים לא עמדו במטרות ולא היו מספיק מחויבים למועדון. חלק מהשחקנים יעזבו וחלק יישארו, ההחלטה לגבי כולם תתקבל בקרוב". הקשר נטע לביא יעבור בימים הקרובים ניתוח בשורש כף היד וישוב לאימונים עם פתיחתם בחודש יוני.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי