נאור פסר: בחמישי נהיה האוהדים הכי גדולים של מכבי ת"א

נאור פסר
נאור פסר | ערן לוף

במכבי פ"ת מקווים לניצחון של הצהובים בגמר הגביע. קסטאן הרשים וצפוי לקבל הצעה. גולדנברג החליט לעזוב. בקבוצה אישרו את ההתעניינות בבן חיים הבלם. קלאודימיר הוצע

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה ערכו אתמול את משחקם האחרון בליגת העל העונה כשסיימו בתיקו 0:0 מול תשעה שחקני מכבי חיפה. למרות אובדן הנקודות, בקבוצה לא התאכזבו יתר על המידה בעקבות ניצחונה של בית"ר ירושלים על מכבי תל אביב.

כעת במלאבס יחזיקו אצבעות לצהובים, שניצחון שלהם על בני יהודה בגמר הגביע ייתן לקובי רפואה ושחקניו את הכרטיס לאירופה. "בתחילת העונה דיברו פה על ירידת ליגה, עברנו עונה ארוכה, אבל בסופו של דבר זה שאנחנו מאוכזבים מזה שסיימנו במקום הרביעי, אומר הכל", אמרו במועדון.


 


 

עוזר המאמן מוראד מגמאדוב, צפה ביום שישי בבלם לוסיאנו קסטאן מנצח עם קבוצתו ברסט 2:6 במסגרת הליגה הצרפתית השנייה, במה שלא הספיק לקבוצתו להעפיל למשחקי המבחן על העפלה לליגה הראשונה. מגמאדוב התרשם מהבלם ובפ"ת צפויים להגיש הצעה רשמית לברזילאי בן ה-27. גורם במועדון העריך שהעניינים ייסגרו, כאשר גם קסטאן מעוניין להגיע.



קסטאן. מגמאדוב התרשם (ברסט רשמי) 

 

בגזרת העוזבים, מלבד אליסון דוס סנטוס שיחתום במכבי חיפה, גם הבלם קרלוס קוויאר יעזוב והודיע על כך רשמית אמש לאחר סיום המשחק: "היום היה יום מיוחד עבורי. שיחקתי את משחקי האחרון במכבי פ"ת. תמיד אהיה אסיר תודה לקבוצה הזאת, זו הייתה אחת העונות הטובות בחיי. זו הייתה שנה אדירה בכל המובנים, גם מקצועית וגם מחוץ למגרש.

"זו עונה עם זכרונות טובים עבורי שמסתיימת במקום הרביעי בטבלה. אף אחד לא הימר שנסיים בכזה מקום. אני מודה לכל החברים על העבודה, נלחמנו עד הסוף בשביל להשיג את הכרטיס לאירופה. גם מחוץ למגרש להכיר את פ"ת ואת ישראל הייתה אחת הבחירות הטובות בחיי. כבר מהיום הראשון הרגשתי כאן שמח ומרוצה. עבורי זה היה פרק נהדר בחיים, שנהנתי בו על בסיס יומיומי".

"אני ממליץ לכל חבריי להגיע למקום הזה", סיכם הבלם הספרדי. "זו הייתה חוויה מקצועית טובה עבורי ופגשתי הרבה אנשים טובים בעולם הכדורגל. זה מקום מאוד מיוחד בלב שלי ובשלב זה אני מרגיש שמח ובעל מוטיבציה להמשיך לשחק כדורגל מקצועני. אני בטוח שאמשיך ליהנות מכדורגל למשך הרבה שנים. תודה רבה על עונה בלתי נשכחת".


קוויאר. נפרד רשמית (אריאל שלום)


חגי גולדנברג, שהתאכזב שלא שיחק אמש, החליט באופן סופי לעזוב את הקבוצה כאשר מספר קבוצות כבר גיששו בסביבתו. בכל מקרה, בקבוצה לא זימנו אותו כרגע לפגישה על הארכת חוזהו. מי שכן צפוי להמשיך הוא המגן נאור פסר, שצפוי להיפגש עם ראשי המועדון במהלך השבוע ולסכם על חוזה לעונה נוספת.

פסר סיכם: "אני אמור השבוע לשבת עם הקבוצה ונראה מה יהיה. עשינו עונה מצוינת ומדהימה, התרסקנו קצת בפלייאוף אבל חזרנו לעצמנו. הרבה שנים לא הייתה למכבי פתח תקווה קבוצה כזאת, שמשחקת כדורגל תוסס ושמח וסיימנו במקום הרביעי בליגה, מה שאומר שנהיה האוהדים הכי גדולים של מכבי ת"א ביום חמישי כדי להיות באירופה. מגיע לנו להיות שם".

בכל אופן, במכבי פ"ת יצטרכו להזדרז בהכנות, כאשר אם הקבוצה תעפיל לאירופה, משחקה הראשון יהיה כבר בעוד קצת יותר מחודש, ב-29 ביוני. מלבד עודד אלקיים שהצטרף לקבוצה, בקבוצה אישרו את הפרסום בספורט1, על רצונם לראות את טל בן חיים הבלם בקבוצה, כאשר גם מוחמד גאדיר, שכרגע לא משוחרר מב"ש, נמצא ברשימות ובקבוצה יעקבו גם אחרי מצבו של חנן ממן.




קלאודמיר. בפ"ת ויתרו עליו (דני מרון)

 

בנוסף, בקבוצה רוצים לצרף קשר 50-50 , כאשר גם קלאודמיר פריירה הוצע למועדון, אך בקבוצה פסלו נכון לרגע זה את צירופו בשל העובדה שהוא משחק בתפקידו של רומאריו פירס.

בתוך כך, בקבוצה הכינו מספר אופציות למחנות אימונים, אך רק לאחר שיידעו אם הקבוצה תשחק באירופה, הם יוכלו לסגור זאת באופן רשמי. אפ הקבוצה תעפיל לאירופה, המחנה צפוי להיערך מספר ימים בודדים במהלך חודש יוני וייתכן שייערך אפילו בישראל, אך אם היא לא תעפיל, הוא ייערך באירופה במהלך חודש יולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי