לוזון ימליץ לשחרר את ואצק, סאן מנחם יעבור לנתניה?

פספוס. ואצק
פספוס. ואצק | צילום: דני מרון

הערכה במועדון שהצוות המקצועי יבקש לא להשאיר את הצ'כי, איולפסון התבקש למצוא קבוצה חדשה. ניסיונות לשכנע את איינבינדר ואצילי, אלטמן מחכה. רוקאביציה נשאר

(גודל טקסט)
במכבי חיפה מקווים שעד סוף השבוע תגיע החתימה הרשמית של המנהל הספורטיבי, טוני מוניוס, כדי להגביר את ההכנות בבניית סגל הקבוצה לעונה הבאה. מוניוס כבר אישר את החתמתם של הבלם אליסון דוס סנטוס והמגן פלוריאן קליין. דוס סנטוס אמור לצאת מחר (שלישי) בלילה לחופשה פרטית בחו"ל ולאחר שכל התנאים כבר סוכמו הוא יחתום בקבוצה. המשא ומתן מול קליין נמשך ובמועדון מקווים שגם הוא יחתום בימים הקרובים.

 

בקבוצה יודיעו בימים הקרובים לשחקנים הישראלים ולשחקנים הזרים מי מהם ישוחרר ולא ימשיך בעונה הבאה. בגזרת הזרים נראה כי כל השחקנים ישוחררו פרט לבלם גארי קגלמאכר. היחיד שמתנדנד הוא הצ'כי קאמיל ואצק, שעתידו נתון בידיו של המנהל הספורטיבי. ההערכה כי הצוות המקצועי ימליץ לשחררו וגם הוא יעזוב את הקבוצה. גורמים במועדון כבר רמזו לבלם הולמאר איולפסון לחפש קבוצה לקראת העונה הבאה.


 

בגזרת הישראלים נראה כי המגן סאן מנחם שמבוקש במכבי נתניה והבלם איאד אבו עביד שמבוקש בעירוני קריית שמונה ככל הנראה יעזבו את הקבוצה. במועדון ממשיכים בשיחות עם המגן אופיר דוידזאדה והקשרים עומר אצילי ודן איינבינדר ומנסים לשכנעם להגיע לכרמל. בסביבתו של עומרי אלטמן מחכים למוצא פיהם של אנשי הקבוצה, טרם נקבעה פגישה בין הצדדים.

 

מי שבטוח ימשיך עונה נוספת הוא החלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביציה שסיכם את העונה המאכזבת בחשבון האיסנטגרם: "העונה הקשה והמאכזבת הסתיימה, ברמה האישית וברמת המועדון. באופן אישי זאת לא הייתה עונה קלה עבורי עם פציעות ומחלה, ולא יכולתי באמת להיכנס לעניינים".

 

Was up guys! Just wanted to say a few words. The tough and disappointing season ended. On a personal and club level. Personally been not an easy season for me with injuries, sickness, I could never really find my form. In saying that you guys show a lot of support to me and I am very thankful for that! Now it's time for holidays, to recharge and relax. I will work hard to get my body and everything else right again ✌️

A post shared by Nikita Rukavytsya (@nikita_rukavytsya13) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי