החלוץ ההונגרי מרטון אפל מועמד מוביל להצטרף למכבי חיפה

מרטון אפל
מרטון אפל | טוויטר

הירוקים רציניים יותר מהפועל באר שבע ומוכנים לשלם את דמי ההעברה לקבוצת בודפשט הונבד עבור השחקן בן ה-25

(גודל טקסט)

החלוץ ההונגרי, מרטון אפל (25), מלך שערי הליגה המקומית, מועמד מוביל לחזק בעונה הבאה את מכבי חיפה. בשחקן, שמחירו עשוי להגיע לכמיליון יורו, מעוניינת גם הפועל באר שבע, אך בסביבתו אישרו שהירוקים רציניים יותר ומוכנים לשלם את דמי ההעברה לקבוצתו בודפשט הונבד.

 

אפל, שמיוצג על ידי סוכן השחקנים שהביא ארצה את מיהאי קורהוט, הוצע לבאר שבע לפני מספר חודשים, אך היא לא התלהבה. לאחרונה חזרו בבאר שבע לגלות בו עניין, אך מחירו עלה פלאים בשל העונה המצוינת בליגה ההונגרית. אותו סוכן ביקר בימים האחרונים בארץ ועל פי עיתונאים בהונגריה נפגש עם אנשי מכבי חיפה במשרדי המועדון.


 

אפל כבש העונה 15 שערים במדי בודפשט הונבד שתזכה באליפות אם תנצח במחזור האחרון את סגניתה, וידאוטון. מדובר בחלוץ המתנשא לגובה 1.90 מטר ששיחק במספר קבוצות בליגה הראשונה בארצו וכן תקופה קצרה כמושאל בניימיכן ההולנדית.


מרטון אפל. עשוי להגיע למכבי חיפה (טוויטר)

מרטון אפל. עשוי להגיע למכבי חיפה (טוויטר)


במכבי חיפה ממתינים בקוצר רוח לסיום המשא ומתן מול המנהל הספורטיבי טוני מוניוס, ובמועדון מקווים כי האחרון יחתום עד סוף השבוע כמחליפו של תור כריסטיאן קרלסן. בסביבתו של הספרדי סיפרו כי הצדדים הגיעו לסיכום והחוזה צפוי להיחתם בימים הקרובים.


המנהל הספורטיבי החדש צפוי לקבל החלטה הן בגזרת השחקנים והן בגזרת עובדים בצוות המקצועי. בתחילת השבוע זומנו עובדים כמו עוזר המאמן מייק פירסט, הסקאוט גוסטבו בוקולי ומאמן השוערים גיורא אנטמן למשרדו של המנכ"ל אסף בן דב לשיחות על העונה האחרונה וטרם ידוע אם ימשיכו בעונה הבאה. בנוסף, עד סוף השבוע יקבלו חלק משחקני חיפה הודעה מי מהם אינו נמצא בתכניות לעונה הבאה.


בין השאר נראה כי המגן סאן מנחם יעזוב את הקבוצה, ולא מן הנמנע שיעבור לבני יהודה שפנתה בימים האחרונים לחיפה וביקשו לשאול אותו. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, גם הבלם איאד אבו עביד מבוקש בעירוני קריית שמונה ולא מן הנמנע כי יעזוב בקיץ את הירוקים. מי שעשוי להישאר הוא מוחמד עוואד. 




איינבינדר. אותו דווקא ניסו לשכנע להצטרף (ערן לוף)


מאידך בחיפה מעוניינים להחתים ישראלי בכיר אחד לפחות לקראת העונה, אך בשל סירובו של ליאור רפאלוב ופציעתו של מאור בוזגלו נראה כי האופציות אצל הירוקים הולכות ונעלמות. בקבוצה ממשיכים להפעיל מכבש לחצים על דן איינבינדר, שמבוקש גם בהפועל באר שבע. גם מועמדותו של עומר אצילי לא ירדה מהפרק. 


כפי שפורסם בספורט1 לפני חודש ימים, הקיץ מחנה האימונים של הקבוצה ייערך בפולין ולא באוסטריה, בניגוד לשנים קודמות. "אולי זה המזל החדש שלנו", גיחכו הבוקר במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי