מחירי המנויים עלו, אוהדי באר שבע זועמים על המועדון

באר שבע מניפה
באר שבע מניפה | דני מרון

עליה של כמה עשרות שקלים בממוצע למשחקי האלופה גרמה לכעס אצל הקהל: "מתעשרים על חשבון החלשים", במועדון הגיבו: "מחיר נוח לקבוצה שמתמודדות בצמרת ומשחקת באירופה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
יש מחיר להצלחה: מחירי המנויים למשחקיה של הפועל באר שבע התייקרו לעומת העונה שעברה, מה שמעורר ביקורת בקרב חלק מאוהדי הקבוצה. 

מחיר המנוי ליושבי היציע הדרומי – עלה בצורה מתונה – מ-750 ל-835 שקלים – מחיר ממוצע של 40 שקלים למשחק. יושבי יציע המשפחות יידרשו להפרד מ-1,200 שקלים, תוספת מזערית של 50 שקלים לעומת העונה החולפת. את עיקר העלייה במחיר המנוי יספגו בעלי המנויים ביציעי הכסף, העליון והתחתון. 


תמורת הפריבילגיה לצפות בתנאים משובחים בדריבלים של מליקסון הם ישלמו 3,550 ו-2,100 שקלים בהתאמה. ישיבה לאורך המגרש, ביציע המזרחי ובחלק מהיציע המערבי תעלה 1,400 שקלים, תוספת של 200 שקלים לעומת אשתקד. נציגי היציע המזרחי הביעו מחאתם על העלייה הדרמטית במחירי המנויים שיידרשו לשלם חיילים, נשים וסטודנטים. במיוחד לנוכח העובדה שאותם המקומות האלה זכו להנחות משמעותיות בעונה שעברה.


אוהדי הקבוצה זעמו על העלאת המחירים הכפויה והגיבו על כך בחשבון האינסטגרם "וסרמיליה"


 

הפועל באר שבע למען הקהילה, וכך זה גם צריך להישאר. * אוהדים יקרים, קיבלנו את מחירי המנויים החדשים בדיוק כמוכם והופתענו לגלות את העלייה המשמעותית ביציע המשפחות ואת העובדה כי בוטלו מנויי החייל/ילד/אישה וסטודנט, והמגזרים הללו יצטרכו לשלם מחיר מלא. יחד עם זאת, עליית המחירים עבור מנויי בוגר בכל היציעים עוד נסבלת, שכן הם עלו באחוזים נורמאליים ביחס לעונה שעברה. דרומי – כ-13%, מערבי כ-13%, מזרחי 5,8 בכ-4% ומזרחי 6,7 בכ-13%. עם ההצלחה של הקבוצה באירופה, הזכייה בתארים המקומיים והרצון להתקדם הגיוני שתיהיה עלייה כלשהי ועליית המחירים עבור מנויי הבוגרים יכולה להיות מובנת. * מחירי הבוגרים מוצדקים, אבל מה עם השאר? * הפועל באר שבע מתדהרת ביציעים מגוונים כשמידיי משחק בית הם מתמלאים במשפחות שלמות, נשים וילדים, חיילים וסטודנטים, אוכלוסיות שנדיר למצוא במקומות אחרים. הפועל באר שבע הוכיחה לא פעם שהקשר שלה לקהילה הוא מהחזקים בארץ וכך זה גם צריך להימשך. לא הגיוני שילדים, חיילים ונשים ייצטרכו לשלם מחיר מבוגר של 1400 ש"ח ו-1200 ש"ח ביציע המזרחי שהם עלייה של 100% וכ-70% בהתאמה. שוב, אין לנו בעיה בעליית מחירים כשהעלייה היא הגיונית, סכום כפול מהעונה שעברה עבור ילד או חייל זה ממש לא הגיוני ואפילו על גבול המגוחך. אין הרבה משפחות עם שני ילדים שיכולות להרשות לעצמן לשלם 5600 ש"ח או 4200 ש"ח למשפחות מצומצמות יותר. עליית המחירים במקרה הזה היא מוגזמת וחדה בצורה משמעותית. עלייה שכזו צריכה להתבצע בהדרגה ולא בפתאומיות וללא הכנה מוקדמת. ההחלטה הזו עלולה להוביל לכך שנאבד המון משפחות ביציעים והכדורגל בב"ש יהפוך למנת חלקם של עשירים בלבד, ספסרים או מי שיכול להרשות לעצמו. אנו בטוחים כי בהנהלת המועדון עדים לכל הטענות ומקווים שיתעשתו שם במהירות. הקהילה בהפועל באר שבע זה הערך העליון של המועדון הזה. חשוב לשמור על הערכים שהובלתם בשנים האחרונות ולדאוג לקהילה בראש ובראשונה. יש לשמור על 'טרנר' מגוון ולא לחפש להעשיר את קופת המועדון על גבם של החלשים יותר, תוך ניצול העובדה שהביקוש גדול מההיצע ושהאיצטדיון סולדאאוט. לא ניתן לקבל עלייה משמעותית שכזו, שפוגעת באופן ישיר במשפחות, חיילים וסטודנטים. ההחלטה חייבת להשתנות!

A post shared by הדף הגדול של אוהדי הפועל ב"ש (@vasermilya) on



במועדון הגיבו: "אנחנו עדיין שומרים על מחיר ממוצע שנע בין 40 ל-66 ש"ח לכרטיס. מחיר של 66 ש"ח לכרטיס למנוי על קו מרכז המגרש הוא מחיר נוח לכל הדעות לקבוצה שמתמודדת בצמרת הגבוהה ומשחקת באירופה, כאשר המנוי כולל כניסה למשחק הראשון במסגרת האירופית. אנחנו מאפשרים החלפת מנוי בין מנויים למי שרוצה לשמור על רמת מחיר שונה מהיציעים המרכזיים, ובנוסף לכך, גם השנה החלטנו שלא למכור מנויים ליציע הצפוני כדי לאפשר למי שידו אינה משגת, להגיע למשחקים מבלי לרכוש מנוי".


בתוך כך, המועדון נקנס היום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ב-5,000 שקלים בפועל בעקבות זריקת כדורי ים לכר הדשא במהלך משחק ההכתרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי