דני עמוס: דראפיץ' אוהב את הזקן אז הוא נשאר

דני עמוס
דני עמוס | דני מרון

שוער מכבי נתניה החדש התראיין ל-103FM והתבדח. על סוגיית שוער הנבחרת אמר: "לא מעביר ביקורת על מאמן הנבחרת, אני פה כדי לשרת"

(גודל טקסט)

שוערה החדש של מכבי נתניה, דני עמוס, התראיין ל-103FM וסיפר למה בחר דווקא בקבוצה מעיר היהלומים: "מדובר בפרוייקט מאוד מעניין. זה אתגר שעניין אותי ורציתי לנסות משהו חדש ומעניין. בשנים האחרונות המועדון לא נמצא במקום בו הוא צריך להימצא, ואני רוצה להחזיר אותו לשם. ארוויח כסף לא קטן וגם זה היה השיקול, אנחנו צריכים להתפרנס בסופו של דבר".

ליגת העל: "זה תמיד מעניין. זה שלנו. יהיה טוב, יהיה כיף. מבחינתי אם נגיע לפלייאוף העליון זו תהיה הצלחה ואני מאמין שזה ריאלי. כל שנה מתחילים עונה עם ספקולציות ובסוף יש קבוצות שמפתיעות ויש מי שמאכזבות. מקווה שמכבי נתניה תפתיע את כולם".

מדוע סירב להפועל רעננה: "שיחקתי עם דני בונדר (עוזר מאמן הפועל רעננה) ואני חבר שלו, אבל לא יצא לי לדבר איתו. אבי ניהל את המו"מ עם כל הקבוצות והעדפתי פחות להתעסק בזה, אלא בכדורגל".

 


ברוך הבא לנתניה. הזקן נשאר
 

מדוע עזב את מכבי פתח תקווה: "זה פשוט לא הסתדר. ניהלנו מו"מ, היה מעין "take it or leave it" ובחרתי ללכת. אני לא חושב שהם כועסים עליי ואני לא כועס על אף אחד".

השיחה עם דראפיץ': "בונים משהו אמיתי בנתניה, ממקום מאוד טוב, וזה דבר שחשוב לי. נצטרך לראות מה יהיה בעתיד ומי יצטרף. דראפיץ' אמר לי שהוא אוהב את הזקן, אז כרגע הוא נשאר".

סוגיית שוער הנבחרת: "זאת ההחלטה של אלישע לוי ואני מקבל אותה באהבה. מה שיחליטו יחליטו, אין לי מקום להעביר ביקורת על אף אחד ובטח שלא על מאמן הנבחרת. אני פה כדי לשרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי