וידיגאל: ג'ורדי לא חייב להבטיח שאשאר, גולדהאר הביא אותי לכאן

ליטו וידיגאל
ליטו וידיגאל | צילום: דני מרון

מאמן מכבי תל אביב נשמע כעוס אחרי ההפסד בגמר הגביע: "יש לי חלק באשמה כמו לכולם, אבל אני פה רק שלושה חודשים. מגיע לי להישאר"

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב הפסידה בגמר גביע המדינה לבני יהודה בתום דו קרב מהנקודה הלבנה שהסתיים ב-3:4 לטובת הכתומים. סגנית האלופה השלימה עונה נוספת ללא תואר.

מאמן הצהובים ליטו וידיגאל אמר בתום המשחק: "קודם כל אני רוצה להגיד מזל טוב לבני יהודה, שיחקנו טוב יותר. אבל אני חושב שלא היה לנו מזל שלא כבשנו והפסדנו בפנדלים. בנוסף, ואני יודע שזה לא תירוץ, הגיע לנו פנדל בתוספת הזמן ואולי היו לנו גביע, אבל זה הכדורגל", אמר ביחס לספק הכשלה ברחבה על אייל גולסה.

ההפסד בגמר הגביע: "זה כישלון, אני עובד פה שלושה חודשים ואנחנו עובדים ומשתפרים, אבל היינו חסרי מזל שלא לקחנו את הגביע שהיה המטרה שלנו. אני רוצה להתנצל בפני האוהדים הנהדרים שבאו לפה, אבל היינו חסרי מזל. לא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות. רציתי לשמור חילופים להארכה. זו לא הסיבה שהפסדנו. פחדנו בפנדלים". "

חלקו במצב הקבוצה: "גם בעונה שעברה מכבי לא לקחה תואר, הבעיות הרבה יותר עמוקות. אם אני המאמן השלישי כנראה שיש בעיות לקבוצה. תסתכל על התמונה המלאה. יש לי את החלק שלי באשמה ואני לוקח את האחריות, כמו שכל אחד במועדון צריך. לא מתעסק במה שאחרים לפניי עשו. אני פה רק שלושה חודשים".

עתידו: "מגיע לי להישאר מאמן בעונה הבאה, ג'ורדי לא חייב לתת לי את המילה שלו. הבעלים הביא אותי לפה ואם הוא אומר שאני נשאר אני נשאר". 


יוסי בניון,
שהחמיץ את אחד הפנדלים בדו קרב סיכם: "זאת אכזבה גדולה לגמור עונה בלי תואר. לא היינו צריכים בכלל להגיע לפנדלים. היינו צריכים לגמור את זה הרבה קודם. כל הכבוד לבני יהודה. מגיע להם. תמיד יש צד שמח וצד עצוב אז היום הם בצד המנצח והשמח. פנדלים זה פיפטי פיפטי והמזל היה איתם. החמצתי פנדל שיכול היה להעניק לנו את הגביע אבל גם אז עדיין האמנתי שנעשה זאת וחבל". 


בניון. מאוכזב לסיים בלי תואר (דני מרון)

לגבי המאמן: "אלה החלטות של הבעלים וזאת זכותו. לגבי ג'ורדי, ידעתי הרבה לפני שווידיגאל הגיע שהוא לא יישאר בתפקיד ושמחפשים מאמן. סיימנו עונה בלי תואר, אבל זה חלק מהכדורגל. אני מאושר שהגעתי לכאן. לגבי העונה הבאה, אני מקווה להישאר בקבוצה. אבל גם אם לא ירצו אותי, אחפש את האתגר הבא שלי ובסוף העונה הבאה אפרוש ממשחק פעיל". 

על זימונו לנבחרת: "אני מאושר שזומנתי. זה ניצחון אישי שלי. תמיד האמנתי בעצמי והזימון שלי ממתיק את ההפסד הערב".

הבלם טל בן חיים הוסיף: "אנחנו מאוד מאוכזבים. כל הכבוד לבני יהודה. נצטרך להרים את עצמנו ולחזור בעונה הבאה חזקים יותר. אני בטוח שבקיץ ייעשו שיעורי הבית בקבוצה ונראה את התוצאות. אנחנו דקות אחרי הפסד בגמר הגביע ויש אכזבה ענקית. לגבי העונה הבאה? אני לא מתעסק בזה כרגע. לגבי הזימון לנבחרת, אני שמח על הזימון המחודש. ננוח מעט ונגיע נחושים לנבחרת".



לא חושב על הבעונה הבאה. בן חיים הבלם (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי