התקדמות במגעים עם כץ, קלינגר ישמש כמאמן הפועל חיפה

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה | ערן לוף

המאמן ימשיך בתפקידו כשמחכים להודעה הרשמית. הפועל חיפה תפנה למכבי תל אביב בבקשה לשאול את רוסלן ברסקי בתוספת לדור פרץ שמעוניין להישאר. רואש יישאר?

(גודל טקסט)

ניר קלינגר ישמש כמאמן בעונה הבאה של הפועל חיפה. קלינגר שוחח עם הבעלים יואב כץ והשניים סיכמו כי ישמש כמאמן הקבוצה. קלינגר הגיע בחודש ינואר האחרון ושימש כמנהל מקצועי עם המאמן דני גולן אך האחרון פוטר לקראת סוף העונה וקלינגר ירד לקווים. הבעלים אהב את הרעיון ודרש מקלינגר להמשיך ולהיות על הקווים גם העונה. הודעה רשמית צפויה לצאת בימים הקרובים לאחר התקדמות משמעותית בנושא.


קלינגר והבעלים יואב כץ מתכוונים לפנות בימים הקרובים למכבי תל אביב ולבקש לשאול את הקשר הצעיר רוסלן ברסקי ששיחק העונה בבית"ר תל אביב/רמלה. בחיפה לא מיידעים לשחקן תפקיד משמעותי לקראת העונה הבאה, אך מאמינים בכישרון הצעיר ולכן הכוונה לצרפו, לתת לו את ההזדמנות וכמובן שבחוזהו יהיה סעיף רכישה. 


בנוסף בהפועל חיפה יבקשו להשאיר את דור פרץ שהגיע בינואר האחרון בהשאלה ממכבי תל אביב. הקשר שהפך לאחד השחקנים המשמעותיים בכרמל מעוניין להמשיך בהפועל חיפה, אלא אם הצהובים יבטיחו לו שדרוג במעמדו. "דור רוצה להמשיך ולהתפתח כשחקן ולא לשבת על הספסל", אמרו בסביבתו של הקשר.



דור פרץ. ישמח להישאר בהפועל חיפה (אריאל שלום)


שחקן נוסף שמחכה לשמוע על מעמדו הוא הבלם אושרי רואש. בחיפה מעוניינים לצרף בלם זר לצדו של ניסו קפילוטו שצפוי להמשיך ובמועדון אף בונים על הבלם הצעיר אופק פישלר, ולכן זאת יכולה להיות פגיעה במעמדו של רואש שרוב העונה היה בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי