נמני: ג'ורדי יישאר במכבי ת"א, טוני מספר 2 בשוק המנהלים בספרד

ג'ורדי קרויף. החליט להישאר
ג'ורדי קרויף. החליט להישאר | צילום: עדי אבישי

"יש לאלברמן המון מה לתרום לחיפה", "ייתכן וגולדהאר ירצה את קרויף כמאמן", "רק מונצ'י מוערך מטוני", "יש סיכוי שיקרה משהו עם עטר", "במקום בוזגלו הייתי נשאר בבאר שבע". סוכן השחקנים סיפק הצהרות ב-103FM

(גודל טקסט)

עסקת העברתו של גל אלברמן למכבי חיפה שפורסמה לראשונה בספורט1 גרפה לא מעט כותרות ביממה האחרונה. סוכנו של הקשר, אבי נמני התייחס בתוכנית הספורט של 103FM  למהלכים מאחורי הקלעים, להגעתו של טוני מוניוס לעמדת המנהל הספורטיבי אצל הירוקים שגם עליה הוא אחראי וגם לעתידם של ג'ורדי קרויף ואלירן עטר.

נמני פתח ואמר: "יש עדיין מספר דברים לסגור. מכבי חיפה הציעה חוזה לשנתיים, הצעה מאוד מכובדת לגל. העסקה לא סגורה אבל יש כמה דברים לגשר עליהם".

העזיבה של מכבי תל אביב: "הוא קיבל הצעה לשנתיים, הצעה יפה ומכובדת. צריך לראות איך מגשרים על עוד כמה נקודות ולצאת לדרך חדשה. לא צריך להעביר ביקורת על מכבי תל אביב. היא נהגה איתו ביושר לכל אורך הדרך. אין מספיק ישראלים טובים בשוק. מרבית הליגיונרים רוצים להישאר בחו"ל וגם מכבי תל אביב באותה בעיה כמו מכבי חיפה".

ע
מנהיג לצעירים של חיפה (אריאל שלום)

אמירה מצד חיפה: "יש לו המון מה לתרום ולתת. זה שחקן מקצוען שיכול לחנך צעירים ושחקנים שם צריכים מורה לידם. גם מבחינה מקצועית יש בו הרבה מה לתת, יצטרכו להשתמש בו נכון".

מעמדו של ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב: "הוא נשאר במכבי תל אביב. סגור במאה אחוז. וידיגאל הגיע על ידי גולדהאר, ג'ורדי התיישר עם ההחלטה הזו. גולדהאר קיבל המלצות מאנשים שעבדו במועדון. זה נושא שאולי היה צריך להיעשות אחרת. אם מכבי היתה זוכה בגביע, לא היו מדברים על זה. אל תפסלו מצב שגולדהאר ירצה שג'ורדי יהיה מאמן, אם הוא ילך על זה, יהיה צוות מסביבו אבל לא יהיה מישהו מעליו. בתפקיד כזה או אחר הוא ימשיך, בוודאות".

מעבר של אלירן עטר למכבי תל אביב: "ברגע שבמכבי תל אביב יקבלו החלטות ייתכן ויהיו דברים, כבר היו ניסיונות בינואר אבל היו פערים גבוהים. יש לו הסכם במכבי חיפה ונכבד אותו".

כ
יעבור לפרונט? ג'ורדי (עדי אבישי)

הסגל של מכבי תל אביב: "היא חייבת לשדרג את עצמה בנושא הזרים. השנתיים האחרונות לא היו טובות. היא צריכה להיערך בצורה יותר אינטנסיבית לעונה הבאה ואין לה מספיק שחקנים בסגל. היא תתחזק בארבעה-חמישה שחקנים זרים ואותה כמות של ישראלים".

שיתוף הפעולה של טוני עם גיא לוזון: "יש לו את הדרך שלו. הוא עשה הצלחות גדולות באתלטיקו מדריד וגם בחטאפה. הוא יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות. הוא נחשב למספר 2 בשוק אחרי מונצ'י שעבר לרומא. לא חושב ששווה לפסול את גיא לוזון, יש לו מה לתרום. אם טוני היה חושב אחרת, אולי היה מאמן אחר. הוא בא להקל עליו ולעזור לו – יהיה שיתוף פעולה מאוד פורה".

העבודה שיעשה: "הוא צריך להכיר לעומק את הכדורגל הישראלי. טוני הבין שרוב הישראלים הבכירים במכבי תל אביב או בבאר שבע אבל יש במכבי חיפה סגל ישראלי לא רע בכלל. בזרים כמובן שחייב להיות שיפור. יביאו עוד ארבעה זרים חדשים. אם שניים יהיו טובים, זה בינגו".

ע
טוני, הצלחה גדולה בדרך? (AFP)

בוזגלו
בוזגלו, יקשיב לנמני? (דני מרון)

העתיד של מאור בוזגלו: "הייתי ממליץ לו להישאר בבאר שבע. העובדה שהציעו לו חוזה חדש כשהוא פצוע וזה יפה. הייתי חותם על זה במקומו, זה הבית שלו. הוא מקבל החלטות ביחד עם אבא שלו, יכול להיות שהוא רואה את זה אחרת. הוא צריך לעשות שיקום רציני. זה לא קל לחזור מזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי