"שום איבד את חדר ההלבשה, לא יכולתי להשאיר אותו"

ברק אברמוב, אלון מזרחי ויצחק שום
ברק אברמוב, אלון מזרחי ויצחק שום | דני מרון

הבעלים של בני יהודה התראיין ב-103FM וירה לכל כיוון: "האווירון רצה לאמן במקום ולכן התפטר. ראיתי בעלים שעושים חילוף מהיציע בצעקות"

(גודל טקסט)
"אחרי שניסן יחזקאל הלך לא יכולתי להשאיר את יצחק שום בבני יהודה", כך אמר הבעלים של מחזיקת הגביע ברק אברמוב ל-FM103, "אני מכבד מאוד שומי ואת כל מה שהוא עשה בכדורגל אבל שניהם איבדו את חדר ההלבשה בהפסד 2:0 לקריית שמונה. הרגשתי שאני לא יכול לתת לשום את הבמה כשיש עדיין מאבקי תחתית וגמר גביע על הראש. זה לא התאים לי".


אברמוב הימר על המנכ"ל כפיר אדרי ומאמן השוערים יעקב אסייג וזכה בכל הקופה: הישארות בליגה וזכייה בגביע אחרי ניצחון בפנדלים על מכבי תל אביב. "אדרי הוא אדם שחי ונושם כדורגל, השחקנים מאוד אוהבים אותו, הוא גם עשה הכנה טובה, ראית שהם (הצהובים) לא הגיעו לאף מצב".


עם זאת מודה הבעלים של בני יהודה כי "לא טעיתי כשהלכתי על שומי וניסן יחזקאל כצוות ובהתחלה הם הסתדרו טוב. שלא היה טוב, חתכתי".


צ
אברמוב: "אדרי חי כדורגל והשחקנים אוהבים אותו. ידעתי שזה יצליח". צילום: דני מרון


על אלון מזרחי: "הוא הגיע באנרגיות טובות למועדון. אחר כך הוא סיפר לי שיש לו הצעה ממכבי חיפה, הרשתי לו לדבר אתם. לא יצא דבר. ואז יחזקאל ושום הלכו ואלון רצה להיות המאמן. ברגע שזה לא קרה הוא התפטר. האווירון צריך להבין שהמערכת היא מעל הכל, וזה כולל אותו".






על השנה הראשונה שלו כבעלים: "טעויות נעשו בבני יהודה וייעשו גם בעתיד. בני יהודה היה מועדון גדול ואני נכנסתי כדי להחזיר אותו לימים הגדולים. הבאנו תואר ראשון אחרי 27 שנים וזה אומר הכל".



ההתערבויות שלו בקביעת ההרכב:
"ראיתי גם בעלים אחרים שעשו חילופים מהיציע. אפילו בצעקות".


העונה הבאה: "יוסי אבוקסיס יביא את הדרך שלו כמאמן ואני מתכוון לתמוך בו ולעזור לו. הוא הסמכות המקצועית הבלעדית. אולי יהיו דברים שנקבל החלטה ביחד".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי