אצילי ממתין לפגישה עם מכבי ת"א, תורג'מן עשוי להיות עוזר בכיר

אצילי
אצילי | צילום: גרנאדה רשמי

הקשר מחכה להתפתחויות במועדון, מאמן בית"ר ת"א/רמלה קיבל רמזים על השתלבותו מחדש בצוות המקצועי. גולדהאר דחה את התוכניות שהציעו וידיגאל וקרויף. דיווח בפורטוגל: וידיגאל מועמד מוביל לאימון ריו אבה

(גודל טקסט)
שחקן גרנאדה בעונה החולפת ואחד המלפפונים החמים בשוק ההעברות הישראלי, עומר אצילי, ממתין לפגישה נוספת עם מכבי תל אביב כדי לדעת לאן העניינים מתקדמים, אך בשל אי הוודאות במועדון הצהוב הישיבה בין הצדדים עדיין לא התקיימה. גורם המקורב למועדון הצהוב סיפר לספורט1: "עד סוף השבוע, ואולי אף עוד קודם, הדברים יהיו ברורים וסגורים. אצילי ממתין לג'ורדי איתו הוא נמצא בקשר חם והדוק. לא ברור אם שינוי בתפקיד המנהל המקצועי יתרום למאמצים להביא את עומר למכבי". אצילי כבר נפגש פעם אחת עם קרויף וערך פגישות דומות עם אנשי מכבי חיפה והפועל באר שבע ובימים הקרובים יחליט היכן לשחק. 

 

אנשי המועדון מעדיפים שלא להשמיע את קולם ולא לקחת צד במאבק בין ג'ורדי קרויף לליטו וידיגאל. על פי הערכות הבעלים מיץ' גולדהאר יגיע ביממה הקרובה לאירופה וייפגש עם קרויף. הבעלים מאוכזב מהעונה האחרונה, שלטענת גורמים במועדון הייתה חלשה בהרבה מהעונה הקודמת למרות הכספים הגדולים שהושקעו.

 

גולדהאר כבר הכין תוכנית לשינוי ודחה את תוכניות העבודה של וידיגאל וקרויף. אוהדים רבים שלחו בימים האחרונים הודעות לבעלים והפצירו בו להשאיר את קרויף בקבוצה.  לגולדהאר תוכנית משלו ונראה כי הוא מתכנן להוריד את קרויף לדשא, מהלך דומה אותו ביצע עם אבי נמני, רק עם שינויים קלים".

 

גורם המקורב למועדון אמר: "מהלך בו קרויף יורד לדשא נראה הגיוני, אבל זה לא יהיה דבר קל עבור ג'ורדי שהצהיר שהוא לא רוצה להיות מאמן. הוא יהיה חייב להביא את תואר האליפות וזה לא יהיה פשוט העונה מול באר שבע, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. כי כמו במקרה של מוטי איוניר ואבי נמני הטלפון מקנדה יכול להגיע לפנות בוקר לאחר הפסד ולסיים את הדרך שלו בקבוצה".




ג'ורדי קרויף. גולדהאר דחה את התוכנית שלו (עדי אבישי)
ג'ורדי קרויף. גולדהאר דחה את התוכנית שלו (עדי אבישי)


בימים האחרונים עולה שמו של מאמן בית"ר ת"א/רמלה עמיר תורג'מן כמועמד להגיע לצוות האימון בעמדה בכירה. תורג'מן שדחה הצעות לאמן בליגת העל והלאומית ממשיך בשלב זה בקבוצת הבת של הצהובים מרמלה וכבר קיבל רמזים על המהלך שעשוי לצאת לדרך. 


בנושא השחקנים אשר סיימו את חוזיהם, עדיין לא נעשה אף מהלך מצד הקבוצה. השחקנים ממתינים להודעה רשמית, אלא אם כן תהיה להם הצעה מקבוצה בדוגמת מכבי חיפה, כמו במקרה של גל אלברמן.


בתוך כך, על פי דיווח בעיתון הפורטוגלי "א בולה", וידיגאל הוא המועמד המוביל למשרה הפנויה בריו אבה מהליגה הראשונה. הקבוצה סיימה את העונה במקום השביעי.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי