עשרות אוהדים מחו, בני יהודה תשפר את הצעתה לגלבאן

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | צילום: אריאל שלום

הארגנטינאי דחה את ההצעה "המעליבה" שקיבל, אך אבוקסיס מבקש להשאירו. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הפועל תל אביב מעוניינת בקשר ואף נפגשה עמו

(גודל טקסט)
אחרי שנרגעו חגיגות הזכייה בגביע המדינה, בני יהודה ממשיכה בבניית הסגל לעונה הבאה. המאמן החדש יוסי אבוקסיס כבר הודיע להנהלת הקבוצה אלו שחקנים הוא רוצה לשחרר והגיש את רשימת המועמדים שלו לחיזוק.

 

מי שמתרחק מהקבוצה הוא הסמל פדרו גלבאן. אוהדי הקבוצה ממשיכים להפעיל לחץ על ראשי המועדון כדי שישאירו את הארגנטינאי ופגישה התקיימה בין הצדדים, אך השחקן דחה את ההצעה ומקורביו הגדירו אותה כמעליבה. לטענתם אנשי המועדון ידעו שיסרב.


 

אם לא די בכך,  עשרות אוהדים הגיעו למשרדו של אברמוב והחלו למחות על ההחלטה לשחרר את גלבאן. למקום הגיע גם המאמן החדש יוסי אבוקסיס, שנכנס לפגישה עם הבעלים ברק אברמוב ומסתמן כי לארגנטינאי תוגש הצעה חדשה. שחקנים בקבוצה העבירו מסר לבעלים כי גלבאן, שאמור לקבל בקרוב מעמד של תושב קבע, צריך להישאר. השחקן כבר הספיק להיפגש עם הפועל תל אביב ואם הכתומים לא יגישו הצעה משודרגת הוא יצטרף לאדומים. 


גלבאן בן ה-32, מלך שערי הזרים בליגת העל וסגן מלך שערי בני יהודה בכל הזמנים, צפוי כעת לעזוב את המועדון בפעם השלישית. האדומים הגישו הצעה לחוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בשכר גבוה משמעותית מזה של בני יהודה.  


פדרו גלבאן. הפועל ת
פדרו גלבאן. הפועל ת"א מחכה לו (אלוני מור)

 
על מועמדותו של פדרו גלבאן ועל הפגישה הצפויה לו עם ראשי הפועל תל אביב לאחר גמר גביע המדינה פרסמנו כאן בספורט1 לראשונה. בתוך כך הודיעה בני יהודה כי דוברת המועדון רונית אשכנזי סיימה את דרכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי