אקסברד: "לחתום בהפועל ת"א זו הגשמת חלום בשבילי"

עידו אקסברד
עידו אקסברד | הפועל תל אביב, אתר רשמי

החלוץ שישחק בעונה הבאה בשורות האדומים, סיפר לרדיו FM103 על סיבות החתימה, תווית "קבלן העליות" ומה קרה בהפועל עכו

(גודל טקסט)
עידו אקסברד, בן ה-28 שכבש 15 שערים בעונה שעברה, חתם הבוקר בהפועל ת"א והפך להיות אחת ההחתמות המשמעותיות של האדומים לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית. בראיון לרדיו FM103 סיפר השחקן על תהליך ההגעה למתחם וולפסון: "הפועל תל אביב זו ההצעה הראשונה שקיבלתי והיא התאימה לי כלכלית. הפועל תל אביב זו אימפריה, לא יכולתי לומר "לא" להפועל ת"א. כל המשפחה שלי חולמת מאז שעליתי לבוגרים שאשחק בהפועל תל אביב. זו הגשמת חלום גם בשבילי, לא רק עבור המשפחה, אני מדמיין את זה הרבה זמן. הלוואי שנעלה ואשאר איתה בליגת העל. איוניר מאד רצה אותי בהפועל תל אביב. דיברנו לפני ואחרי שחתמתי".




השחקן המשיך את דבריו וציין מה הסיבות שגרמו לו לחתום בקבוצה: "ברוך השם בשנים האחרונות יש לי מספרים טובים, כבשתי 62 שערים בשלוש שנים בלאומית. אני מספיק שנים בלאומית, אני מכיר אותה ועליתי ממנה. צריך שחקני הכרעה שיודעים לעשות את ההבדל. אני בטוח שבנוסף אליי יגיעו עוד שחקנים, כבר החתימו את אריק ינקו שהוא שוער ראשון בליגת על ועל שוער אומרים שהוא שווה 50 אחוז מהקבוצה – אז 50 אחוז יש לנו. גם הבנתי ששחקנים חוזרים מהשאלות, גם ידין או דגני יישארו, אולי שניהם. רק עכשיו בונים את הקבוצה".




עידו אקסברד דיבר גם על תווית "קבלן העליות" שנדבקה לו בעקבות השנים האחרונות בליגה הלאומית: "בפעם המי יודע כמה אני אומר, אני בליגה הלאומית מבחירה אך ורק בגלל הנושא כספי. גם כשהגעתי לנתניה מב"ש, חתמתי בספטמבר שזה ממש לקראת סוף חלון ההעברות ושנה אחרי זה קרה לי אותו סיפור עם נצרת. גם לעכו הגעתי ביום האחרון. זה לא שאני לא מחכה – תמיד יש לי הצעות מליגת העל".







עידו אקסברד. הרכש החדש של הפועל ת
 עידו אקסברד. הרכש החדש של הפועל ת"א (דני מרון)


כשנשאל למה עזב את הפועל עכו, ענה החלוץ: " אני לא יודע למה אני לא ממשיך עם עכו לליגת העל, זה קרה לי גם עם נתניה. אני תמיד אומר שאני מגיע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. השאר תלוי בקבוצות. כרגע יש אי וודאות לגבי הכסף. אבל ממה שאני יודע וגם הבעלים החדשים יודעים שהם לוקחים את הקבוצה עם שתי המשכורות שלא שולמו ועם מענקי העלייה. אם ככה אז אין לנו מה לדאוג". 






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי