ג'ורדי קרויף: הצעה מברצלונה? אני לא רוצה להגיב על זה

ג'ורדי קרויף. יהיה היורש של אביו בברצלונה?
ג'ורדי קרויף. יהיה היורש של אביו בברצלונה? | צילום: Gettyimages

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב התייחס ב"מארקה" לשמועות על מועמדותו לתפקיד המנהל הספורטיבי של הקטאלונים: "יש לי הרבה כבוד לרוברטו פרננדס", אך רמז: "ואלוורדה מאמן כמו אבא שלי"

(גודל טקסט)
המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף הגיב היום (שני) בראיון ל"מארקה" הספרדי לשמועות לפיהן הוא מועמד לתפקיד המנהל הספורטיבי של ברצלונה. "הצעה מבארסה? אני לא רוצה להגיד על זה כלום. יש לי הרבה כבוד לרוברטו פרננדס (המנהל הספורטיבי הנוכחי)".


אך כשנשאל על המאמן החדש, ארנסטו ולאוורדה, רמז ההולנדי: "הוא מאמן כמו אבא שלי". 




הציטוטים של קרויף הגיעו בתגובה לידיעה שפורסמה ב"אס" לפיה נשיא ברצלונה, ג'וזף מריה ברתומאו, הציע להולנדי את תפקיד המנהל ספורטיבי של הקבוצה וישמש סמכות עליונה מעל רוברטו פרננדס, המנהל הספורטיבי הנוכחי. לפי הפרסום קרויף מתלבט וישיב בתוך מספר ימים. 
  כזכור, השניים נצפו משוחחים ברחובות ברצלונה בשבוע שעבר, אך ב"מונדו דפורטיבו" הקטאלוני נטען שהשניים נפגשו בעקבות הלימודים המשותפים של ילדיהם באותו בית הספר וכלל לא שוחחו על אפשרות שג'ורדי יצטרף לצוות המקצועי של הבלאוגרנה.

 "אס" ציין שאם ג'ורדי ייענה בחיוב להצעה הוא יהיה כפוף רק לסגן הנשיא ג'ורדי מסטרה. הכתב חואן חימנס טוען שקרויף מחזיק בהצעה להצטרף באופן מיידי לאייאקס. לא נאמר על איזה תפקיד מדובר, אבל ההולנדי נותן עדיפות להצעה של ברצלונה.  


רוברטו פרננדס. צריך לחשוש למעמדו? (טוויטר)
רוברטו פרננדס. צריך לחשוש למעמדו? צילום: טוויטר


היחסים בין ראשי ברצלונה ומשפחת קרויף התקרבו מאוד אחרי מותו של האב המנוח יוהאן ולפי מקורבים למועדון ג'ורדי מתייחס להצעה באופן רציני ויענה לה בקרוב. בעונת 2018/19 תחנוך הקבוצה אצטדיון נוסף שישמש לאימונים ולמשחקי קבוצות הנוער וייקרא על שמו של יוהאן קרויף. בקבוצה מקווים שג'ורדי יחנוך אותו בתור המנהל הספורטיבי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי