סוף לשמועות? ג'ורדי הבהיר: מעולם לא דיברתי על תפקיד בברצלונה

ג'ורדי
ג'ורדי | טוויטר

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב התייחס לשלל השמועות: "גם בתפקיד שלי לא הייתי רוצה לשמוע על שמות שעשויים להחליף אותי. קשה ליישם את מה שאני מאמין במועדונים גדולים"

(גודל טקסט)
המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף המשיך להתייחס לשמועות על מועמדותו לתפקיד בברצלונה במהלך טורניר גולף שנערך לזכר אביו המנוח יוהאן. "יש אנשים בעמדה שלי שעושים עבודה נהדרת, אני במקום של כבוד", הצהיר.


קרויף החליט לשים לכך סוף בראיון שהעניק ל"מונדו דפורטיבו": "אני נמצא בתפקיד שלי כבר שבע שנים, הייתי מסוגל ללכת לליגות אטרקטיביות יותר, אבל למדתי שבמקומות האלו יותר קשה ליישם את הדרך שלך בכדורגל. נכון, יותר קל לצרף שחקנים למועדונים האלה כי לא צריך לשכנע אותם להגיע".


המועמדות לברצלונה: "יש אדם אחד שאני מאוד מעריך (רוברטו פרננדס), לא הייתי רוצה לשמוע על מועמדים לתפקיד שלי באותה מידה אז אני חייב להבהיר, זה דבר שמעולם לא דיברתי עליו. אני בעמדה של כבוד".


כזכור, מועמדותו של המנהל הספורטיבי ובנו של אגדת העבר של ברצלונה, יוהאן קרויף עלתה לא מעט בשבועות האחרונים כאופציה להגיע לברצלונה בעיקר בתקשורת הספרדית. קרויף נחשב אף כמועמד להגיע לאייאקס באותה עמדה. 


What a great day with friends at the Johan Cruyff Golf Memorial, in aid of the @JCFoundation. Thanks to all for coming. #CruyffLegacypic.twitter.com/TLIlRLhYpu

— Jordi Cruyff (@JordiCruyff) June 5, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי