מרשיץ מתכוון להישאר בבני יהודה, משומר עשוי להצטרף

מרשיץ'
מרשיץ' | יח"צ

הקרואטי הבהיר לראשי המועדון כי הוא יתייצב לפתיחת האימונים בעוד כשבועיים, מגן הפועל תל אביב על הכוונת לאור הסחבת עם קנדיל

(גודל טקסט)

 בני יהודה תפתח בתוך שבועיים את ההכנות לעונה החדשה ותערוך אימון ראשון, ועד אז המאמן יוסי אבוקסיס מתכנן ככל שניתן לחזק את הסגל בשחקנים ישראלים וזרים לאור העובדה כי חלק לא מבוטל נפרד לאחר הזכייה בגביע המדינה.

הקשר אנטוניו מרשיץ', המחזיק בחוזה לעוד שנתיים בקבוצה ואינו נכלל בתכניות של המועדון, מתכוון להגיע לפתיחת האימונים ולממש את החוזה. מרשיץ' הבהיר לבני יהודה כי הוא יעזוב את הקבוצה רק למועדון גדול או להצעה טובה ממועדון באירופה. עד אז יכבד את ההסכם והוא מצפה שגם בני יהודה יכבדו את החוזה.

אבוקסיס מבקש לצרף שחקנים ממכבי תל אביב ובראש הרשימה נמצאים דור פרץ, אליאל פרץ, שון גולדברג לו יש הצעה מציריך, יונתן כהן ודור ג'אן. המגן הימני מאור קנדיל לא חתם עדיין על חוזה חדש ובצוות המקצועי אמורים להיפגש בקרוב מאוד עם מגן הפועל תל אביב בעונה שעברה איל משומר, שלא ימשיך לשחק באדום בליגה הלאומית.


אבוקסיס. מעוניין להתחזק ככל שניתן בשבועיים הקרובים (ערן לוף)

שם נוסף שאבוקסיס רוצה בשכונה הוא הקשר ניר לקס, ששיחק בעונה שעברה תחתיו בבני סכנין וחוזר מהשאלה להפועל תל אביב – אולם אינו מצליח להגיע להסדר מול קבוצתו הנמצאת בתקופה של קיצוצים כספיים ואופציית בני יהודה נבחנת.

בקבוצה ממתינים לשובו ארצה של השוער אמיליוס זובאס כדי להבין אם הוא מממש את ההצעות שיש לו ממועדונים באירופה, ביניהן מאנדרלכט. בקבוצה אמורים לנסות לשכנע את השוער אריאל הרוש להגיע לבני יהודה אם לא יעבור לאירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי